04.04.2014

Bloggeri la pescuit



O poveste blogger-pescareasca nu poate incepe fara o cana fierbinte de ciocolata calda. Acum, asezati-va in jurul calculatorului si ascultati la mine ce va spun: Ce e peste...peste ramane!

Era sambata, ora 13:00, eu si cu doi prieteni si o activitate relaxanta in plan: sa pescuim. Ne-am luat unditele si tot ce aveam si am intins-o la drum. Nu aveam toate lucrurile care ne trebuiau la noi, asa ca pe drum ne-am oprit la un magazin de pescuit pentru a cumpara ce aveam nevoie, apoi ca pescarii adevaratil, pe tot parcursul drumului ne-am spus povesti si "amintiri din copilarie" a fiecaruia. Ne-am intrat in rolurile noastre de pescari foarte bine, semn ca la jumatatea drumului, ne-am uitat momeala. Ce mai aventura de pescuit... pescari fara momeala. Ha, era ca si cum ne-am duce la vanatoare fara arma. Asa ca a trebuit sa facem cale-ntoarsa la magazin si sa cumparam momeala.
Radu: Momeala aveti?
Vanzatoarea: Da, desigur!
......................................
Eugen: Ce dracu' sunt astea?
Eu: Momeala!
Eugen catre vanzatoare: Viermi aveti?
Momente de ras maxime...
Radu: Taci dracu' din gura ca aici nu esti la tine pe maidan...
Eugen: Haha, pai nu-i asa ba? Mamaliga si viermi se dadeau la pesti nu d'astea ce luati voi acum.
Radu: Bai, cu mamaliga si viermi sa pescuiesti pe lacu' din satu' tau, nu aici.
Eugen: Dar aici ce sunt ma? Pesti oraseni?
Eu: Nu! Europeni :))

Dupa aceasta faza in care ne-am amuzat copios iar vanzatoarea s-a binedispus din cauza viermilor prietenului nostru, ne-am intors la drum. La un moment dat, am ajuns la destinatie. Ne-am intins "uneltele", le-am pregatit si...sa-nceapa distractia. Daca prin distractie unii inteleg bautura, femei, muzica, club, alea alea...nu! Noi ne referim la starea de relax cu o bere in mana si o vorba ca baietii si cu unditele intinse pentru a pescui din placere. Nici macar pestele nu-l luam acasa, il pescuim si-l aruncam inapoi in apa. Cine prinde cel mai mult peste castiga :D Cine pierde competitia este dator de cinste dupa ce plecam de la pescuit.
Ce pot spune? Nu ma laud, dar mereu am scapat de cinste :)) Imi place doar sa fiu cinstit. Acum am iesit pe locul 2 iar Eugen (baiatu' cu viermii) a fost nevoit sa faca cinste, dar nu cu viermi ci cu o bere.
Sa mai spuna cineva ca nu este frumos la pescuit. La noi e frumos si la pescuit si dupa, depinde cu cine mergi si ce faci. Distractie autentica dar si relaxare. E pescuitul sport? Da sau nu?
"Fir intins!", strig catre alti pescari cu care ne-am intalnit in drum spre casa care se duceau sa ne ia locul la pescuit. (PS. Nu e bine sa spui "succes" sau "mult noroc")
Eu: Acum hai sa pescuim berea din halbe, Eugene ca mai buna-i berea data de altii decat cea cumparata pe proprii bani iar data viitoare tot asa noroc la pescuit s-avem...
Eugen: Te omor...

Acest articol este un pamflet! Actiunea este fictiva si va rog sa o luati ca atare.
Share:

2 comentarii:

  1. ahahaha =)) pesti europeni =)) buna asta:D am zis si eu ca o sa merg la pescuit o data, dar am inteles ca e super plictisitor :)) iar la cum ma stiu, nu e o idee prea buna. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Idem :v :))
    Pe langa pesti europeni, mai avem si pesti NATOnieni :))

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!