23.04.2014

Cat de importanta este nutritia?

Sursa poza: internet
M-am tot gandit daca voi scrie sau nu acest articol dar pana la urma mi-am zis: trebuie sa-l scriu.
Nu sunt nutritionist dar o sa va prezint cateva informatii din perspectiva mea.

Pana in prezent, multi oameni au probleme cu nutritia pentru ca asculta sfaturi de la tv sau de la "atotstiutori" in nutritie care platesc pentru publicitate.

Corpul uman are nevoie de toate cele necesare: vegetale, carne, dulciuri etc. Chiar daca este recomandat sa devenim vegetarieni si sa nu mai consumam carne, ce facem cu proteinele care se gasesc doar in carne si corpul are nevoie de ele? Nu poti gasi in legume ce gasesti in carne si invers. Creierul uman se dezvolta optim prin consumul de carne. Cand eram mici, am crescut pe frunze de salata? NU! Parintii ne dadeau sa consumam de toate fiindca aveam nevoie de proteine, glucide, lipide si toate cele necesare. Un nutritie echilibrata inseamna sanatate, nu evitarea carnii sau dulciurilor.

In momentele in care suntem prea ocupati sau venim obositi de la serviciu, putem avea tot ce ne place in cateva minute si fara sa gatim cu o comanda online pe foodpanda.ro. Zeci de restaurante vor gati cea mai delicioasa mancare pentru tine iar tu te poti rasfata din punct de vedere culinar.

Abuzul de mancare face foarte multe victime, lumea nestiind sa se opreasca unde trebuie sau sa-si programeze mesele. Excesul intotdeauna a facut rau iar consumul de carne sau dulciuri in mod repetat poate determina aparitia problemelor de sanatate. Echilibrul este arta mancarii, trebuie sa stii sa porti o masura.

Mananca sanatos si traieste sanatos!
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!