15.04.2014

Cu cat de apropii mai mult de cineva cu atat te distantezi mai mult



Tovarasii de suc sau bere si cei care te fac sa zambesc sunt prieteni adevarati? Nu chiar...
Prieten nu-ti este acela care doar se afla prin preajma ta, prieten iti este acela care te sustine, iti este aproape, te ajuta si nu-i este jena sa-ti ofere o imbratisare prietenoasa si atentia lui.

Insa de multe ori, aceasta prietenie adevarata nu dureaza prea mult. De ce? Atunci cand tinzi sa te apropii de o persoana pentru ca-ti e drag/a, aceasta persoana tinde sa se distanteze sau de multe ori, se gandeste ca poate simti ceva sentimente pentru el/ea.

"Daca acele sentimente sunt doar de prietenie, tine-le pentru tine!"


De ce spun asta? Pentru ca de multe ori am pierdut. Mi s-a intamplat sa pierd prieteni din cauza faptului ca le-am oferit atentia sau... desi suna ironic...din cauza unui cadou. Cu toate astea, nu ma astampar si-mi exprim liber sentimentele de prietenie. Nu-mi este greu sa spun cuiva ca-l consider prietenul meu sau ca o consider prietena mea. Sunt foarte deschis in orizonturi si liber in exprimare. Sunt PRO comunicare 100% doar ca unele persoane nu sunt atat de receptive la mesajul meu si-l pot interpreta...GRESIT!
Imi amintesc o intrebare primita cand aveam 16 ani de la o fata: "Ma placi?" Si i-am raspuns: "Ca prietena..." :) A fost confuza vreo 2 saptamani dar in timpul asta si-a dat seama ca eu nu aveam alte ganduri sau planuri de mai departe cu ea. Apoi prietenia s-a intarit si suntem prieteni foarte buni si-acum ^_^ (PS. Aveam si iubita atunci... deci clar nu aveam alte ganduri).

Fara sa fiu misogin pentru ca nu sunt... Marea majoritate care intampina aceasta problema, o intampina la fete. De ce? Un baiat, in cel mai rau caz, ar face o gluma: "Ce-ai baa? Esti gay?" sau ar face misto de tine cu o durere-n cot la primul contact vizual de parerea ta sincera.
In ceea ce le priveste pe fete, auzind aceste vorbe chiar din gura lor, se gandesc ca: "Daca ma place?"; "Trebuie sa rup contactul cu el sau sa-l evit"; "asta nu stie ca am iubit?" etc. Deci asa, fetelor... o parte din voi nu apreciaza prietenia sincera din partea unui baiat, incepeti sa-l evitati sau sa-l bagati la incurcatura. Daca cumva, in fata vrea prietenie si defapt urmareste iubire iar voi nu vreti sau sunteti combinate, atunci ii puteti da cu poseta in cap si sa-i oferiti o portie de bataie.... Glumesc, poate nici atunci. Consider ca prin comunicare se rezolva foarte multe.


Daca trag o linie si analizez toti acesti ani: Am pierdut persoane pentru ca au ales sa inteleaga ce vor ei, sa creada toate porcariile dar mi-am castigat si prieteni pe care-i am pe viata. Atunci cand te exprimi liber, joci la viata cu doua taisuri, pe-o parte castigi, pe-o parte pierzi iar asta nu depinde de mine sau tine, depinde de oamenii din jurul nostru cat de receptivi sunt.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!