25.10.2015

Adauga si elimina optiuni din meniul contextual



Bine te-am regasit la un nou tutorial video. In cadrul acestui tutorial am sa va vorbesc despre un mic program care ne permite sa adaugam optiuni la meniul contextual – acesta fiind meniul care se deschide atunci cand efectuam click dreapta oriunde in spatiul liber pe desktop. Practic, acest program ne ajuta sa scurtam drumul pentru a ajunge sa accesam un program.

Pe mine m-a ajutat sa nu mai tin atatea scurtaturi pe desktop, programe pe care le-am adaugat in cadrul acestui meniu pentru o gestionare mai usoara. Descarcarea si instalarea acestui program se face foarte usor. Vad acest program ca o modalitate de „aerisire” a spatiului de lucru.

Dimensiunea fisierului este foarte mica, deci nu trebuie sa ne facem griji in ceea ce priveste spatiul liber de pe hard disk. Acesta functioneaza pe sistemele de operare windows xp, 7, 8 si 8.1. Nu functioneaza pe distributiile Linux si Windows 10. Inca asteptam o versiune a programului care sa functioneze pe noul sistem de operare oferit de Microsoft.

Daca urmaresti cu atentie tutorialul si faci pasii tocmai cum ti-am aratat, vei obtine rezultatele dorite.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!