10.10.2015

Misterul curateniei de toamna

10 octombrie 2015

       Credeam ca timpul s-a oprit in loc in momentul in care am deschis usa casei si am pasit grabit inauntru. Frigul de afara mi-a trecut prin geaca groasa si aproape ca mi-a intrat in oase. Aproape ca am uitat cat de repede mi s-a incalzit corpul, aflat in spatiul calduros al locuintei. Nu am mai simtit nimic in jurul meu. Privirea imi era atintita asupra lui Vlad si a Cristinei, cei doi mici verisori ai mei care mi-au fost lasati in grija timp de doua zile. Acestia ma priveau zambind, cu hainele pline de culori de tempera. Pe fata lor se mai zareau cateva puncte mici de culoare galben deschis si albastru. Privind in jurul lor, observ ca lucrurile erau patate toate de culori vii, chiar si mocheta, pe care urasc cel mai mult sa o curat. Inghit in sec, imi arunc haina pe fotoliu si incep sa strang. Copii nu-si dau seama de greseala facuta, asa ca le zambesc si-i trimit in dormitor sa se joace cat timp am sa fac curat si-am sa strang lucrurile din jur. 
Iau restul culorilor si le arunc, matur, pun aspiratorul si incep sa sterg pe jos. Urmeaza cel mai greu proces: mocheta. Petele de pe mocheta se indeparteaza foarte greu. Nici macar nu stiu ce sa fac, cum sa fac... Iau laptop-ul in brate si caut solutii pe internet. Dupa cateva zeci de minute, ajung la concluzia ca sfaturile date de "nenea google" nu ma ajuta foarte mult. Intr-un final, gasesc solutia ideala. Nu am sa mai curat deloc mocheta. Exista servicii profesionale de spalare mocheta in Bucuresti. Rasuflu usurat. Imi fac o cafea, ma asez pe scaun intinzandu-ma si pun mana pe telefon. In mai putin de doua minute, treaba a fost ca si rezolvata. In cel mai scurt timp, o echipa de profesionisti in procesul de curatare vor veni si-mi vor curata mocheta si nu doar atat, ci si canapelele din locuinta.
Merg spre dormitor si le spun copiilor ca vreau sa ne jucam ceva impreuna. Acestia incep sa topaie de bucurie ca, in loc sa fac curat, imi voi petrece timpul liber cu ei, dar inainte de toate, acestia au nevoie de o baita, fiind murdari dupa activitatea desfasurata in lipsa mea.
A doua zi dimineata, in mai putin de 90 de minute, mocheta si canapalele din camera straluceau de curatenie. Atata stres pentru ce? Altii pot face treaba in locul meu.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!