18.10.2015

Tu folosesti Google Adwords?

      In ceea ce-i priveste pe cei care cocheteaza in mediul online cu publicitatea, vor pricepe din prima termenul "adwords", insa ceilalti, vor afla acum. Ai auzit de Google Adwords? Este serviciul de publicitate oferit de Google pentru promovarea afacerilor in mediul online pe baza unor cuvinte cheie alese de tine.
      Nu exista un target financiar impus. Investesti cati bani vrei in propria campanie si alegi destinatia anuntului. Acest serviciu de publicitate iti "propulseaza" site-ul pe prima pagina de cautari google iar plata se face per accesare, adica atunci cand un utilizator face click pe anuntul tau.
      Am folosit acest serviciu in urma cu cateva luni si am fost multumit de statistile obtinute de pe urma campaniei de publicitate. Am sa reiau campania deoarece aceste servicii adwords de la Silkweb imi ofera o multime de oportunitati, iar in ceea ce priveste proiectul meu, reprezinta o rampa de lansare. Exista 5 pasi pentru o promovare de succes in Google Adwords, care, daca sunt respectati, vei obtine rezultate optime pentru afacerea ta.

      Pentru a fi mai explicit si mai usor de inteles, am sa ofer un exemplu:

      Se presupune ca ai o afacere locala cu telefoane mobile. Poti selecta regiunea in care doresti sa fie eligibil anuntul tau iar atunci cand un utilizator cauta pe internet "telefoane mobile Craiova" iar el locuieste in apropiere, site-ul afacerii tale este primul listat in pagina cu cautari google. Asta inseamna Google Adwords.

      La inceput exista teama de nou sau din pricina necunoasterii, majoritatea ezita sa incerce acest serviciu. Unii se orienteaza doar catre Facebook Ads (serviciul de publicitate oferit de Facebook pe reteaua lor de socializare) ceea ce nu este rau, dar nu este suficient. Ca om de afaceri, trebuie sa te directionezi in mai multe campanii de publicitate, ca sa atingi obiectivul propus pentru afacerea ta. Vad totul ca pe o afacere in care ai doar de castigat. Investesti o suma minima in publicitate si scoti profit, dupa care poti investi mai mult si scoate un profit si mai mare.

      Daca ai ajuns aici din dorinta de a afla ce este Google Adwords sau din dorinta de a te informa corect inainte de a incepe o campanie de publicitate pe internet prin acest serviciu, te rog sa-mi lasi un feedback. Apreciez!
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!