22.09.2011

Ce efect are muzica asupra vietii ?



Ce efect are muzica asupra vietii ? ; Este o intrebare pe care am primit-o acum cateva zile in urma de la cineva .
Nu pot zice ca muzica nu are sau ca are un efect asupra tuturor oamenilor , este ceva ce nu se poate dovedi nici stiintific , nici pe plan psihologic .
Am sa iau exemplul meu ; poate ve-ti intelege mai repede ceea ce vreau sa spun .


Eu ascult aproape tot timpul muzica . Pentru mine , muzica este ca o cafea , si la ora 3 dimineata daca trebuie sa plec de acasa , iau telefonul sau mp3player-ul cu mine si cu o pereche de casti si ascult muzica . Parca drumul pe care il am de parcurs este mai scurt...
Ceea ce vreau sa mai spun este faptul ca muzica pe care o ascult este muzica care imi place la nebunie si melodiile ascultate sunt melodiile in care ma regasesc (in mare parte) .
Eu ascult Jessie J , este singura artista ale carei melodii le am pe telefon si mp3player .Ma regasesc in melodiile ei ... simpt acel ,,ceva" cand ii ascult muzica ...ma relaxeaza muzica ei...ma face sa ma desprind de toate grijile si nevoile si de aceasta lume si sa ajung intr-o lume in care totul este roz...
Acum va las pe voi sa trageti concluziile... Pentru mine , muzica are un efect enorm . Si in momentele mai putin placute , ascultand muzica gasesc repede solutii si ma ajuta foarte mult acest lucru .
Share:

Un comentariu:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!