10.09.2011

Increderea - exista in noi sau este doar o pacaleala ?

Am ales acest titlu deoarce voi aborda cam doua ,,semne de intrebare" daca as putea spune asa .
Multi spun sa avem incredere in noi si in propiile puteri ... Oare spun aceste persoane bine ceea ce spun sau ne pacalim singuri ?
De pacalit da, ne pacalim singuri . Spunem ca avem incredere in propiile puteri dar nu avem .
De foarte multe ori ne pacalim singuri . Am intalnit foarte des acest sentiment de ,,pacaleala" la cateva persoane din jurul meu pe care le cunosc mai bine .
Cineva mi-a adresat aceste intrebari in trecut si am zis sa le abordez acum pe blog.
In primul rand ca sa avem incredere in propiile puteri (in noi) , trebuie sa ne uitam putin intr-o ,,oglinda" si sa ne analizam interior , ce stim , ce suntem , cine suntem , ce scop avem , ce fel de om sunt , cat de bine stiu sa fac un lucru etc . La urma ne putem increde in propiile puteri ... fara sa facem aceasta analiza , doar ne pacalim singuri ca avem incredere in noi, mai pe romaneste : ne furam singuri caciula .
Neincrederea in sine duce la ,,dezechilibru" interior . Ca sa va explic la ce ma refer va voi da un exemplu .
EXEMPLU : Emotiile oricarui adolescent in fata lucrarii la examenul de bacalaureat .
Daca stim ca am invatat si ne incredem in noi nu avem astfel de emotii . Aceste emotii sunt urmate de teama , dezechilibru mental , iar aceste emotii sunt datorita neincrederii in propiile puteri . Iata cum ne invartim intr-un cerc fara sa-i gasim capatul .
Ca sa rezolvam aceste ,,incoveniente" trebuie sa incepem prin a ne analiza singuri si a incepe sa avem incredere in noi .
Eu am dat examene pana acum , am dat cand am terminat clasa a 8-a + ca am facut un curs de ECDL si am dat 7 examene acolo ,dar tot ceea ce pot spune este ca NU am avut absolut deloc emotii , iar rezultatele au fost la asteptarile mele , ci anume ...unele pe masura .

Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!