13.09.2011

Problema vs Rezolvare

Am sa scriu despre faptul ca singuri ne creem probleme . Viata omului este ca o sosea dreapta ; insa gropile de care dam , tot de om sunt facute .
Multi se pierd cu firea , se descurajeaza repede atunci cand da peste o problema .
EXISTA PROBLEMA...EXISTA REZOLVARE ! Depinde doar de noi sa o gasim .
Daca stai in casa si plangi si te vaiti de problemele pe care le ai , crezi ca rezolvarea va veni din cer ? NU!!!
Aduna-te si gaseste solutii . Orice problema are o solutie , iar misiunea noastra este aceea de a o gasi .


Am decis sa scriu acest articol deoarece am primit un mail de la cineva care a vrut neaparat s-ai pastrez anonimatul si sa nu-i public nici mail-ul . Singurul lucru pe care il pot spune este faptul ca persoana care mi-a trimis mail-ul are cateva probleme in familie + probleme cu serviciul.
Asa ca stimate domn , eu nu pot sa va ajut in acele probleme , nu am eu cum sa ma pun in locul dumneavoastra si nici nu pot lua decizii in locul dumneavoastra . Deciziile le luam noi singuri , dar sper ca ce v-am scris mai sus sa va fie de ajutor .


Share:

2 comentarii:

  1. Probleme in viata sunt ca sarea in mancare.Adesea sunt imbold pentru a incepe ceva nou,pentru a ne redescoperi si ai desoperi pe cei din jur in momente dificile.Problemele nu sunt "probleme"...ele sunt doar inceputuri

    RăspundețiȘtergere
  2. Probleme sunt mereu atat de multe si mereu ne lovim de ceva. Desigur unele mai grave...unele mai putin grave. Totul este sa ii avem pe cei dragi alaturi de noi sa ne ajute sa trecem mai departe...

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!