27.09.2011

Lipsa de timp......

Am mai spus-o intr-un articol si mai spun si acum...NU prea mai am timp de nimic...NU prea am timp de nimic (de n ori) .
Inainte scriam pe blog aproape continuu (zilnic) , azi ...in zilele norocoase mai am timp sa ,,strecor" un articol la 48 ore .
Am inceput liceul si de cand l-am inceput ...nu mai am timp...
De ieri am inceput testarile , in fiecare zi la orele 9:00 si la orele 11:00 avem testari la cate o materie . Toate testarile sunt duse la minister si evaluate...
Eu cred ca este o mare ,,prostie" ...parerea mea .
Cum sa pui un elev cu o saptamana inainte sa invete materia respectiva ce a facut cu un an in urma....adica ce ai facut intr-un an sa inveti intr-o saptamana , dar in saptamana aceea avem teste la TOATE MATERIILE...
in fine...nu pot discuta aceste ,,hotarari de mana a doua" ...
Mai adaug si faptul ca sunt ultimul an la liceu , clasa a XII-a si anul acesta avem examenul de bacalaureat in fata si deja facem pregatiri ... si mi se mai rapeste iar din timp... nu am nimic de spus contra acestor lucruri , apreciez ca ne pregatesc profesorii , sunt multumit de pregatire , doar vreau sa scot in evidenta ca nu mai am timp .
Scriu aceste lucruri deoarece primesc mail-uri cu mesaje de genul : -DE CE NU MAI SCRII PE BLOG ?; MAI SCRIE ARTICOLE... ; CAND AI DE GAND SA SCRII URMATORUL ARTICOL... etc.
Imi pare rau ca nu mai pot scrie , incerc sa scriu un articol de fiecare data cand am ocazia ...
Share:

Un comentariu:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!