04.09.2011

Incepe noul an scolar...

Acest articol este unul mai deosebit , il dedic tuturor care incepe scoala/liceul .
Vacanta aceasta pentru mine a trecut extrem de repede , nu stiu din ce cauza , parca nu am avut timp suficient anul acesta de a sta acasa . In comparatie cu alti ani care vacanta de vara mi se parea un tunel fara iesire , de data aceasta a trecut foarte repede .
Insa pot spune ca am avut timp necesar in a ma acomoda cu ideea ca am trecut in ultimul meu an scolar , deoarece am trecut clasa a XII-a . Anul acesta ma asteapta bacul ... sper sa nu fie asa rau dupa cum se spune la TV...
Azi la ora 14 - 14:30 am vazut o emisiune , din pacate nu mai stiu pe ce canal , in care era invitata o doamna de profesie psiholog , mi-a placut foarte mult de dumneaei cum a vorbit si daca o parte din aceasta lume ar vede scoala asa cum a descris ea , invatamantul in Romania era deja schimbat .
Nu-mi permit sa narez ceea ce a spus , dar am dat perfecta dreptate si ceea ce m-a impresionat foarte mult este faptul ca 70% din ceea ce a spus este aceeasi ,,viziune" pe care o am si eu asupra invatamantului romanesc si asupa scolii .
Oamenii difera , atat fizic cat si psihic , si nu credeam ca o sa vad intr-o zi o alta persoana care gandeste si are aceeasi parere/idei/opinii ca si mine...

Am deviat putin de la subiectul initial , dar am gasit o veriga de legatura si am zis sa va zic si acest lucru...

Pe final spun va urez tututor un an scolar cat mai bun , cu note mari , succes la examene pentru cei care au de sustinut examene anul acesta si sper ca v-a placut acest articol, dar sa nu va obisnuiti cu astfel de articole , de maine revin la articole initiale ...
Share:

Un comentariu:

  1. Eu acum incep liceul, sunt bobocel. Imi este putin frica pentru ca nu stiu ce fel de profesori voi avea + faptul ca voi da teza la limba latina, iar noi in a 8'a nu am facut deloc latina...:|

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!