18.09.2011

O perspectiva - DE GANDIT !

Am sa scriu un mic articol in care o sa va dau putin de gandit...
Am sa incep printr-o intrebare : Ce faceti atunci cand vedeti pe cineva cazand pe strada ?
Va spun eu , prima reactie pe care o avem este aceea de a ne prapadi de ras timp de 10 minute , abia apoi poate reactionam si ajutam acea persoana sa se ridice ; asta daca se mai intampla , de obicei de prapadim de ras apoi plecam.
Cred ca imi dati dreptate...
La inceput si eu asta am facut , am ras dar apoi am ajutat...
Dumnezeu m-a pus in ambele ipostaze : victima si martor , si credeti-ma ca acum vad astfel situatia .
Daca vad pe cineva cazand , ma gandesc la atunci cand eram si eu o victima in aceeasi situatie si ajut acea persoana .
Acum va las sa va ganditi la urmatoarele intrebari :
- Ce faceti prima data cand vedeti un om cum a cazut in fata voastra ?
- Ce credeti despre cei ce rad despre persoana care a cazut ?
- Ce credeti despre reactia dumneavoastra ?
Eu zic ca aceasta ,,analiza" ajuta foarte mult , eu zic sa incercati sa va raspundeti la aceste intrebari , cred ca merita .
Share:

Un comentariu:

  1. Eu rad:-?? dar nu stiu de ce:-?? apoi ma dezmeticesc si iau masuri... sau daca vad pe cineva deja cazut ma voi speria un pic... apoi ma gandesc daca sa sun la ambulanta sau nu... :)

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!