28.09.2011

Cateva motto-uri ......semne de intrebare ??? sau semne de ghidare ?!?

Un titlu mai ,pompos nu este asa ? nu ofera nici un indiciu...nimic! pardon....ofera unul singur: in acest articol este vorba de motto-uri.
Am sa va spun cateva motto-uri facute de mine care ma ajuta sa ma ,,orientez" in viata :


1. ,,Orice zi din viata inseamna o pierdere , dar poate insemna si un castig "
2. ,, Inainte de a pleca pe un drum , asigurate ca esti pregatit sa il parcurgi "
3. ,, Pentru a reusi ceva trebuie sa ai un tel , fara un tel nu reusesti decat sa clachezi"
4. ,, Esecul poate fi dureros , dar esecul poate insemna viitor"
5. ,, Durerea de a invata este remediul pentru a ne descurca "
6. ,, Invata sa accepti greseala , caci astfel accepti iertarea" 
7. ,,Invata sa intelegi , pentru a invata sa fii inteles "


Acestea sunt doar cateva din motto-urile mele . Voi scrie in 24-48 ore un nou articol in care am sa va explic si am sa va vorbesc despre fiecare motto in parte .
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!