25.09.2011

Decizia - ne priveste viitorul nostru ?

De ce am ales acel titlu ? Va spun imediat mai jos...
Mai stiti vremea cand eram mici si bunicii sau parintii ne intrebau ce vrem sa ne facem cand o sa fim mari ? eu imi amintesc , fiecare spuneam ceea ce ne placea atunci : politist/a ; sofer ; pompier etc .
Iata ca acele vremuri au apus si dupa trecerea din faza copilariei in faza adolescentei deja nu mai stim incotro sa ne orientam . Daca intrebam pe cineva de 14 ani ce vrea pe viitor sa se faca , poate spune ca economist (este doar un exemplu ,,economist) , dar nu face nici un efort pentru a ajunge acolo , ci lasa lucrurile sa mearga de la sine , daca soarta va decide sa fiu economist...bine...daca nu...iar bine .
Sa stiti ca uneori soarta ne-o facem singuri si trebuie sa stim din timp ce vrem de la viitorul nostru . Am facut aceeasi greseala si eu , iar acum imi pare rau , aveam posibilitatea sa fac ceea ce imi place si am dat cu piciorul acum cativa ani datorita nehotararii mele , deci acum vorbesc mai exact de ceea ce mi s-a intamplat si mie in trecut si poate va aflati si voi intr-o astfel de situatie .
De mici trebuie sa ne axam pe un lucru , si sa incercam sa ajungem la acel tel , bineinteles ...prin munca si efort depus , deoarece nimic nu vine pe moca.
Cineva mi-a zis : DA, dar trebuie sa cheltui cativa bani si sa pierd si cateva saptamani bune pentru a ajunge unde vreau ...
Am inteles , el vroia sa stea acasa si sa faca ceea ce-i place...IMPOSIBIL .
Este adevarat ca il lumea in care traim azi pentru a ne face un viitor trebuie sa investim cativa bani , dar sa stiti ca acei bani investiti , ii investim in viitorul nostru , iar munca depusa ,o depunem tot pentru noi...pentru viitorul nostru .
Eu am facut aceasta greseala si regret enorm in ziua de azi pentru ca am dat cu piciorul unei ocazii mari pe la varsta de 12 ani . Insa nu mai am cum sa intorc timpul inapoi , raman doar cu o amagire in suflet si atat...
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!