30.12.2012

Caracterizare directa



Sunt un tip direct si toata lumea stie
Ca imi place sa spun lucrurilor pe nume,
Imi place sa ma bazez in viata pe respect
Si pentru mine iubirea-i cel mai sincer sentiment.

Nu imi place sa fiu calcat pe coada
Daca o faci, iti pun in suflet o grenada,
Nu imi place sa fiu mintit in fata
Spune-mi sincer, ceea ce te-apasa.

Nu vorbesc aiurea sa ma aflu-n treaba
Chiar daca vorbesc mult si pun vorbe-n gramada,
Stiu sa ma avant intr-o singura treaba
Atunci cand am fapte ca dovada.

Nu ma-ntelege gresit atunci cand iti vorbesc
Fiindca vorbele mele simple, nu doar marsaluiesc,
Niciodata nu vreau sa ranesc prin vorbe pe cineva
Iar daca-am facut-o, inseamna c-ai inteles altceva.

Urasc papagalii care se ascund sub anonimat
Pe care astazi ii numim hateri defapt,
Sunt mai stabil decat un prefix de telefon
Sa vorbesti cu mine doar cand iti dau ton.

Si pe final va urez LA MULTI ANI! printr-un vlog scurt:


Share:

6 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!