04.12.2012

La multi ani,DUDUS!

Astazi, o buna prietena, Andreea Nicoleta alias Dudus (cum ii spun eu) implineste frumoasa varsta de 18 ani!

Prin acest intermediu vreau sa-ti urez multa sanatate, fericire,indeplinirea tuturor dorintelor,sa ai parte de tot ce este mai bun in viata, sa ai cat mai multe realizari si un calduros LA MULTI ANI!


Eiii...,Dudus, cum e sa ai 18 ani (sa fii majora)? Si sa nu uiti de bombonica, da? ;;)
Stiu ca nu am mai vorbit de mult timp, nici eu nu am mai avut timp liber deloc, stiu ca aceasta perioada a fost perioada tezelor si ai fost foarte ocupata, asa ca atunci cand ma vezi pe mess te rog sa-mi dai un buzz, mesaj etc. sa mai stam de vorba.
Share:

9 comentarii:

  1. Multumesc pentru urari Viorel :*
    Si pentru toate lucrurile cu care m-ai ajutat de cand ne cunoastem.. pentru mine a fost de ajuns periaoda asta ca sa stiu ca daca voi avea nevoie de tine vreodata imi vei fi aproape..
    Iti multumesc pentru tot :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu iti multumesc pentru cuvintele frumoase, pentru increderea si prietenia acordata. :*

      Ștergere
  2. La multi ani si din partea mea ! Sa te bucuri de frumoasa varsta .
    Si Viorel ca intotdeauna ma surprinde cu frumoasele lui gesturi . :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos din partea ta! >:D<
    La multi ani Dudus. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. ii:> majoraaa:> La multi ani!:D

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!