27.12.2012

O mica leapsa

Astazi avem doi sarbatoriti: Stefania Vd. si Stefan Stoica !
Va urez multa sanatate, fericire, sa aveti parte numai de bucurii in viata,sa aveti parte numai de lucruri frumoase si tot binele din lume. LA MULTI ANI!






In continuare...

Am primit o leapsa de la Denisa: multumesc mult mult mult :*

1.Impodobesti bradul?
Da!
2.La ce varsta si cum ai aflat cine iti lasa cadouri sub brad?
Pe la 6-7 anisori :D
3.De Craciun iti place sa dai sau sa primesti?
Imi place mai mult sa dau decat sa primesc. Zambetul pe buze pe care il pot aduce oamenilor din jur este adevaratul cadou pentru mine.
4.Unde iti petreci Craciun?
Intotdeauna am considerat ca aceasta sarbatoare trebuie petrecuta in familie.Indiferent de motiv, Craciunul l-am facut/il fac/il voi face in familie.
5. Poti alege sa ti se faca un cadou de la o persoana apropiata.Ce ai alege?
Nu aleg.Daca persoana draga(apropiata) vrea sa imi faca un cadou...eu ii multumesc din suflet.Pentru faptul ca a fost din proprie initiativa si este oferit din suflet pentru mine are o valoare sentimentala inestimabila.
6.Sa spunem ca ti se indeplinesc 3 dorinte in ziua de Revelion, ce dorinte ai vrea sa-ti fie indeplinite?
Doar 3? Ce modest sunt :)) Glumesc. Intodeauna,singurele lucruri pe care mi le-am dorit a fost: sanatate,fericire si iubire.
7.Unde iti petreci Revelionul?
Anul acesta...la serviciu.
8.Preferi sa petreci revelionul in familie sau cu prietenii?
Nu cred ca este o comparatie bine facuta intre familie si prieteni. Eu as alege alta optiune dar daca nu o am scrisa in intrebare, nu o pot alege. Dintre cele doua...aleg familia.
9.Iti faci dorinte "speciale" de Revelion?Daca da spune una.
Sa am un an mai bun.
10.Crezi ca noul an iti va aduce FERICIREA?
Nu stiu...:)

Aceasta leapsa o poate prelua oricine.
Share:

10 comentarii:

  1. Drăguţe răspunsurile,şi..LA MULŢI ANI TUTUROR CARE POARTĂ NUMELE DE ŞTEFANIA SAU ŞTEFAN!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite un familist. E foarte bine, prietenii intra si ies din vietile noastre, dar familia ne este mereu aproape. Binteinteles ca mai exista si extreme in care membrii familiei se cearta si pierd legatura. De exemplu am auzit de doua cazuri: unul e cu o familie cu care suntem vecini la tara. Parintii nu vorbesc cu una din fiicele lor, si nici ea nu vorbeste cu ei, desi locuiesc in case invecinate usa-in-usa. A doua familie e tot asa, o femeie s-a certat cu fiica ei din nu stiu ce motiv, au rupt legatura iar acum femeia nu stie nici macar daca fiica ei are copii sau nu. Asta mi se pare groaznic!

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa preiau si eu leapsa :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Preiau si eu leapsa :D Dragute raspunsuri

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!