06.12.2012

Visele sunt departe de a se termina




Sursa: funcafe.ro


Unele vise din viata noastra sunt minunate in adevaratul sens incat nu pot fi descrise, alte vise sunt mai putin frumoase sau deloc frumoase.
Nu acord semnificatie viselor! Le consider doar o ,,actiune" ce se petrece in mintea noastra datorita actiunilor noastre din trecut sau din ziua respectiva.
Dar ce se intampla atunci cand visam ceva cu care nu avem nici-un fel de legatura? Adica sa visezi lucruri neintamplate sau persoane neintalnite sau alte lucruri...
Nu stiu! Sa dau raspunsul la asa ceva nu stiu si nici nu doresc sa stiu. Nu caut teorii despre vise si nici nu vreau sa le gasesc.

Cred ca uneori as dori sa traiesc in vise! In fine...sa trecem la alt subiect.

Va invit sa cititi ultima poezie pe care am compus-o: Un ultim cuvant... Nu o sa va para rau!

De ceva timp am pus fulgisori pe bloguri si daca tot ninge de 2-3 zile pe blogurile mele am lasat paginile deschise sa vad daca se asterne zapada dar din pacate se topeste :))

Pe final vreau sa fac ceva ce nu am facut niciodata: Sa comentez un comentariu. DA! O fac...pentru ca acel comentariu m-a impresionat tare mult si nu pot trata cu indiferenta.
Despre ce este vorba?
Pe blogul GANDURI RATACITE am scris un articol numit Daca m-as naste din nou... in care am precizat ce schimbari as aduce la mine daca as avea posibilitatea de a ma naste din nou.
O singura persoana a comentat la acest articol dar cuvintele ei au facut cat 100. Roxanne a comentat la articolul scris de mine si acum va arat si comentariul:




Nici
eu nu as schimba nimic la mine fizic ( poate doar mici ajustari :)) )
insa nici moral. Nu am o viata perfecta pe care si-ar dori-o oricine, in
conformitate cu zilele de astazi, in care sunt apreciate cu totul si
cu totul alte valori fata de cele care conteaza cu adevarat. Dar este
viata mea, asa cum e. Si daca eram milionara, super-model si asa mai
departe as fi fost la fel cum sunt acum.


*Recomand sa cititi si articolul respectiv pentru a intelege mai bine!
M-a impresionat tare mult acest mesaj.Ma bucur enorm sa citesc astfel de cuvinte intotdeauna, ma fac sa spun ca inca exista persoane minunate pe lumea asta. M-a impresionat faptul ca am gasit sinceritate pura iar comparatia facuta la final ma duce cu gandul la urmatoarea fraza: ,,Aceasta fata indiferent de cat de sus ar ajunge nu uita de unde pleaca" si acest lucru este de admirat si aplaudat. Roxana: In mesaj ai scris ca ,,nu am o viata perfecta" dar sa stii ca o viata este perfecta asa cum este ea,cu imperfectiuni!
Cu aceasta ocazie vreau sa va recomand blogul ei: Never let me go! Cititi si adaugati in blogroll-ul vostru.

Inainte sa inchei, unii dintre voi mi-ati cerut id-ul de mess, asa ca iata-l: my_black_dragon@yahoo.com
Atunci cand ma adaugati in lista am rugamintea sa-mi lasati si un mesaj si sa spuneti cine sunteti!

Sa aveti o seara placuta in continuare si toate cele bune!
Va pup :*
Share:

9 comentarii:

  1. Stiu cum este! Uneori, visez lucruri care ma fac sa ma simt ciudat in acea zi. Sa zicem ca prefer sa ma trezesc mai devreme atunci :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Visele sun lumea mea.Nu ştiu ce fac ceilalţi,dar eu trăiesc în vise!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna , as dori sa facem un schimb de link daca esti de acord.
    Blogul meu este http://claudiusas.blogspot.com
    Daca esti de acord te rog sa lasi un comentariu aici pe blogul tau!
    Eu te-am trecut la mine!
    Multumesc mult o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt de acord. Si eu te-am trecut in blogroll!

    RăspundețiȘtergere
  5. ok ms mult! O zi buna in continuare

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!