18.12.2012

O lectie de viata...


Astazi nu am prea avut timp si nici nu am pentru a scrie un articol asa ca va las ultima poezie pe care am compus-o. Poezia poate fi gasita si pe blogul meu cu poezii: http://poeziidesprepoezii.blogspot.ro


Cand te privesti singur in oglinda,
Vezi ceea ce vad si eu?
-Nu! raspunse baietelul
Tu esti tu si eu sunt eu.


Priveste mai de-aproape copile
Si zareste darul din figura
Ca tu esti facut din iubire
Nu din simpla aventura.

Priveste dincolo de ea,
Chiar daca te simti ciudat,
Privit doar la suprafata
Este un vertiginos pacat.

Cauta pasnica lumina
Ce se reflecta din trupul tau,
Ca dincolo de toate astea
Se afla bunul Dumnezeu.

Acum priveste din nou si spune
Dincolo de trup ce vezi?
-Vad o inima curata,
Plina de argumente si dovezi.

Astazi ma bucur ca te-am invatat
Ce m-a-nvatat pe mine Dumnezeu,
De-ntalnesti oameni tristi in viata
Invata-i ce te-am invatat si eu.
Share:

2 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!