05.12.2012

Rolul iertarii in viata noastra



De mici suntem invatati ce semnifica cuvantul ,,iertarea" insa nu invatam cu totii acelasi lucru deoarece unii copii sunt crescuti dupa anumite tipare care il loc sa-i invete ca este bine sa-i ierte pe cei din jur, acestia invata tocmai reversul gen: " nu-l ierta ca nu merita".


Prin iertare te eliberezi si ne eliberam de gandurile negative.
Iertarea este un proces ce cuprinde anumite etape:
1. la inceput se manifesta prin ganduri negative, ura,furie si tristete.
2.pe urma incepem sa constientizam lucrurile si sa gasim adevaratul sens al celor intamplate
3. sa iertam

Pentru cei ce nu cunosc iertarea si nu sunt oameni iertatori, pasii decurg astfel:
1. manifestare prin violenta sau resentimente(acces de furie si ura)
2.cautarea de motive si vinovati
3.pastrarea ,,distantei" fata de cel care a gresit, neuitandu-l pentru ceea ce a facut.

Multi spun ca cei care iarta sunt slabi dar va arat ceva ce am gasit pe internet fiindca nici eu nu o pot spune mai bine: "cel care iarta e slab; falscel care iarta isi manifesta puterea de a alege; a spune "nu pot ierta"
inseamna ca il lasam pe cel care ne minte sa ne controleze in
continuare viata, fara sa ne dam seama; dar cel care nu poate sa ierte
se lasa inca dominat de orgoliu;" (Sursa: http://suntfericita.manager.ro)

Din punct de vedere energetic fiindca deja am vorbit din punct de vedere psihologic, iertarea este un proces de curatare a energiei si de eliberare fata de orice ,,reziduu" care risca sa fie instalat in noi astfel ne eliberam de toata gandirea negativa despre persoana care ne-a gresit si ne eliberam sufletul.

Daca tot vorbim despre iertare, o melodie spune asa:,,Dumnezeu iarta! Putem ierta si noi...!"

Tu ierti persoanele sau greselile persoanelor din jurul tau?
Share:

3 comentarii:

  1. Da , cred ca iert . Dar nu o fac neaparat pentru ca vreau , adica eu nu pot sa tin suparare , pur si simplu , mie imi trece . Si ma bucur ca-s asa , pentru ca sa ierti iti usureaza sufletul si poate ca asa ii invat si pe altii sa ierte , asta nu o prea cred dar oricum..

    RăspundețiȘtergere
  2. Se vede ca suntem aceeasi zodie.Nici eu nu pot tine suparare, imi trece supararea si iert! Si la fel cum ai spus si tu...ma bucur ca sunt asa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iert.De ce?Pentru că şi eu am fost iertată de prea multe ori,deci şi alţii merită să fie iertaţi de către mine.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!