26.02.2014

Cum trebuie sa te imbraci?

Multi suntem in cautarea hainelor perfecte fiindca dorim sa aratam cat mai bine pe strada sau atunci cand iesim cu prietenii. Imaginea conteaza, ea e responsabila in vanzarea unui produs. Hainele il fac pe om? Nu cred, tocmai de aceea consider ca este gresit sa incercam sa parem perfecti pe strada, impecabili, iar in viata privata sa fim cum...suntem.
Trebuie sa ne imbracam cu hainele care ne plac, in care ne desfasuram in voie si ne simtim lejeri, nu in haine care au doar un scop: sa impresioneze. Am cautat cate ceva pe un magazin imbracaminte online si am observat un lucru: hainele de dama sunt mai scumpe decat hainele pentru barbati :)) Glumesc.
Vin cu ideea ca oamenii pun prea mult baza pe aspect decat pe interior. Ajungem sa acordam prea multa atentie hainelor pe care le purtam si ajungem sa ne cheltuim o mare parte din salariu numai pe haine. Am vazut cateva cazuri la tv in urma cu doua-trei luni, in care cateva persoane isi cheltuiau lunar salariul numai pe...haine, iar cu banii care reuseau sa mai faca rost de-alungul zilelor, prin intermediul unui alt job, isi plateau datoriile si asigurau mancarea. Cred ca ajungem undeva prea departe cu asa ceva...
Adaptarea vestimentatiei la evenimentele din viata noastra este necesara. Nu ne putem prezenta la un eveniment cultural imbracati cu haine pe care le imbracam cand iesim la o cafea si invers. Este o chestie de selectie pe care trebuie sa o avem, sa stim cum sa ne adaptam mediului in care avem activitatea.
Eu sunt genul de om care imbraca 2 stiluri de haine: imbracaminte office - la un eveniment si hainele "normale" sau "de strada", cum le zic eu, format din: blugi, tricouri, o camasa, hanorac etc. (depinde cum le combin). De ce? Pentru ca in acestea ma simt bine si astea imi plac. Nu-mi place iarna pentru ca sunt nevoit sa ma imbrac gros, precum Yetti; imi place vara pentru ca hainele care le imbrac sunt subtiri, deschise la culoare si mega-confortabile. Despre asta vorbesc, confortul il gasim in haine prin placerea de a imbraca hainele care ne plac.
In special imi plac hainele simple, fara imprimeuri fluorescente sau hainele iesite din comun. Ceea ce numim extravaganta este creat pentru a atrage atentia, iar cand observ cate o persoana pe strada cu haine iesite definitiv din comun, sunt de parere ca acel om striga in sinea lui: "Heeey, sunt si eu aici".

Tu ce haine alegi?
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!