14.02.2014

Trebuie sa fii dur pentru a cuceri?

Dur pentru a cuceri?

M-am intalnit cu o veche cunostinta, fost coleg de generala. Ne-am dat mana, era impreuna cu iubita lui. Am facut cunostinta. Baiatul a prin o alura de dur pe parcursul acestor ani. Am stat doua minute de vorba, la un moment dat, fata a vrut sa plece pentru o secunda de langa el, a tras-o langa el si spune: "Stai drace, aici!". Fata i-a zambit, probabil, am considerat eu, ca ei asa se alinta, in fine. In timp ce vorbeam cu el, ea se uita in telefon si la un moment dat spune: "La naiba, am ramas fara credit" si aici ia el foc: "Pai daca vorbesti toata ziua cu tutele tale de prietene. Toata ziua stai cu telefonu ala la ureche, sa stau sa-ti bag eu mereu bani pe el ca tu faci, ca tu dregi...". Baga telefonu' in buzunar si ii cere voie sa se indeparteze un pic. Atentie: Ii cere voie! Atmosfera nu era tocmai primitoare, din privinta lui era in regula, a ei... surpriza: ai ei, tot in regula. Adica, ea accepta tot acest tratament, uneori cu rasul pe buze, uneori fara, dar il accepta fara sa comenteze ceva. L-am intrebat pe el daca s-a intamplat ceva si-mi raspunde: "Ce sa fie? E gagica-mea, trebuie sa stie sa asculte".
- Ahha... acum am inteles. (mi-am spus in gand). Te-am intrebat ca mi s-a parut ceva in neregula.
El: Dar asa e ea. Nu face nimic. Se asteapta eu sa fac, eu sa zic, eu sa...toate alea.
Eu: Cum adica?
El: Ete drace, cum adica? A durut-o in c** de bac, nici nu s-a prezentat, de angajat nu vrea sa se angajeze nicaieri, decat sta sa-mi faca mie zile fripte, tot timpul sa-i dau, de parca eu as lucra pe salariu de 50 de milioane.
Eu: Eu nu asta am intrebat. Nu cred ca ma interesa situatia voastra materiala, eu ma refer la comportament.
El: Lasa maaaa, nu-ti fa tu atatea griji. Vezi si tu cum e. Trebuie sa fii dur cu astea sa le abordezi. Nu se las' deloc "cucerite" decat daca esti rau cu ele.



Acum sa va spun ce cred eu. Tipul s-a dus rau cu pluta in acesti ani daca are astfel de idei iar tipa are si ea anumite probleme. Adica, il iubesti, dar asta nu e iubire prin bruscari, attitudine de 2 bani si-ti vorbeste in fata cu toata garnitura de carne iar pe la spate te face cum vrea. Asta e iubire? Si de cand trebuie sa fii dur pentru a cuceri? Ironia: tipii duri sunt cautati de fete.
Din perspectiva mea, daca as fi fost fata in viata asta, nici macar nu m-as fi deranjat sa ma scol din pat pentru un tip ca asta. Adica, consider ca inainte de a fi iubit/a, fii om! Animale sunt destule la Zoo, va duc sa va vedeti neamurile, fratilor.

Unde e intelegerea, iubirea, comunicarea si toate celelalte? Adica, partenerii trebuie sa se inteleaga, sa se completeze unul cu celalalt, nu sa fie reci si distanti unul de celalalt.
Lavinia (C.L.M.) m-a ajutat cu o descriere: Cum trebuie sa fie baiatul care cucereste?

pai un tip care cucereste trebuie sa fie sigur pe sine, calm, si mereu atent. trebuie sa-ti dea semnale cum ar fi eye contact, sa-ti arunce zambete, sa se arate interesat de tine, stii ce zic? Sa fie capabil sa deschida un subiect de discutie, sa mentina discutia in echilibru si sa te faca sa te simti comfortabil

Deci? Cum e? Ii dau dreptate Laviniei. Voi cum vedeti profilul baiatului care cucereste?
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!