12.02.2014

Un excavator va rog... Imi trebuie pentru viata!

Sa-mi car viata dintr-o dimensiune in alta? Poate pe alta planeta. Poate Luna...acolo toate lucrurile sunt mai usoare de 6 ori. Sa revenim cu picioarele pe Pamant. Terra aici...

Simt ca un morman de moloz care-mi apasa pe viata. Acest moloz este alcatuit de societate, de ceea ce se-ntampla in jurul meu si de oamenii din jur. Uneori mai arunc cu cate-o piatra. De fiecare data cand primesc o lovitura cu o pietricica, am tendinta de a arunca un bolovan inapoi. Aceasta este firea mea, nu suport anumite lucruri, nu ma las influentat si manipulat de oameni. Ce sa si faci?
Am nevoie de un excavator doar pentru cateva minute. Oare cat costa inchiriere miniexcavator? Doar pentru putin timp incat sa-mi arunc molozul aruncat si facut de altii pe strada, sa calce toti in el fiindca toti au contribuit la formarea lui. Se spune ca in viata daca primesti ceva rau, acel rau se-ntoarce inzecit in pricina celui care a realizat raul respectiv. S-o intoarce sau nu, dar cel pe care il detin nu se curata cu buretele.
Incerc sa-mi pastrez conexiunile cu oamenii deschisi la minte si care sunt oameni inainte de functiile sau statutul in societate. Oameni care atunci cand intra in "casa mea" nu-si lasa "mizeria" la presul de la intrare, stau doua minute si apoi pleaca satisfacuti ca si-au curatat "ghetele vietii" in "casa mea".
Dar acest excavator despre care v-am vorbit il detinem cu totii, este iubirea, dragilor. Numai cu iubire putem pasi peste orice rau. Intelegerea, comunicarea, mintea deschisa, credinta si iubirea sunt cuvintele cheie. Ele aduc linistea si "curatenia" din mintea noastra. Inainte de a ne raporta la altii, haideti sa ne raportam la noi si sa-ncepem sa eliminam "molozul" fara spalare de rufe in public. Mai intai sa ne asiguram ca aceasta casuta a noastra (sufletul) straluceste de curatenie si armonie si pe urma sa ne raportam la lumea exterioara. Nu-i judeca niciodata pe oameni. Numai Dumnezeu are capacitatea si puterea de a judeca si asta atunci cand ne vine randul la fiecare. Fii bun cu tine si cu cei din jur. Numai asa vei reusi sa fii in armonie perfecta cu tine.
Nu-i lasa pe altii murdari pe ghete sa-ti invadeze teritoriul. Ei nu sunt nici prieteni, nici rude daca aleg sa faca asta. Eu nu detin zeci de prieteni, am doar cativa dar in care am incredere maxima si cu care ma pot ajuta in orice zi, la orice ora si care imi sunt si le sunt aproape mereu. Noi ne alegem oamenii pe care-i vrem in viata in functie de ceea ce dorim sa aducem in "casa".
Share:

2 comentarii:

  1. nici eu nu prea am prieteni multi, dar imi zic asa : putini si buni...acum facand o paralele cu exacavatorul zic, mic si bun!:)

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!