13.02.2014

O harta spre inima ta



Te-am descoperit. Esti asa de minunata incat m-am pierdut in privirea ta. Nu mi-a dat nimeni niciodata o harta a iubirii,stiu doar ca trebuie sa ajung la inima ta, dar cum?
Dragostea trece prin stomac? Trebuie sa o iau pe ruta mancarii, pe autostrada placerii pentru a ajunge in capitala iubirii? Nu cred...
Sunt atatea cai,fiecare femeie are o singura cale de a ajunge la inima ei, dar cine o cunoaste? Trebuie sa o dau cu presupusul, nu?
Degeaba imi dati voi harti gigant fiindca niciodata nu voi gasi calea prin harti. Singura cale este iubirea. Numai prin iubire putem "detecta" calea catre fericirea celuilalt. Nu exista ghid sau manual de instructiune cum nu exista nici harti pentru asa ceva. Totul difera de la cuplu la cuplu dar iubirea este o cale general valabila. Iubirea nu cunoaste decat o cale: cea catre inima, catre sufletul omului si catre fericire.
Hartile au fost bune doar la scoala, cand eram ascultati la ora de geografie si eram pusi sa aratam pe harta Raul Timis, Depresiunea Transilvaniei, unde se gaseste tara x s.a.m.d. si/sau pentru calatorii (acele harti rutiere).
Desi sunt prezente zeci si sute de modele de harti pe piata, le prefer pe cele clasice, pe cele pe care eu le-am apucat (cum suna... ar fi trebuit sa zic: "Pe vremea mea...") si pe care am invatat la scoala, mai ales ca mi-a placut geografia de mic iar la examenul de capacitate am ales tot geografia in defavoarea istoriei.
Acum sa va spun cum cred eu ca arata harta iubirii. Sunt o multime pe drumuri, fiecare insemnand ceva: atentie, comunicare, intelegere, fericire, tandrete etc. iar toate drumurile duc intr-un singur loc: iubirea (capitala). Daca ai aceste calitati, ai deja o harta a iubirii la tine in permanenta, daca nu le ai, cumpara-ti o harta de pe piata fiindca oricum nu te va ajuta. GPS pentru asa ceva nu s-a inventat inca. Esti precum un magarus pierdut in ceata sperantei si nu stii incotro sa inaintezi. Pana cand o sa continui asa? Crezi ca drumurile se vor schimba pentru tine? Niciodata...tu trebuie sa te schimbi pentru a intra pe calea cea buna. Ajuns acolo, trebuie doar sa-ti urmezi instinctul si sa-ti asculti inima fiindca doar ea are capacitatea de a te coordona in viata.

Daca-ti deschizi mintea si sufletul ti se vor ivi noi drumuri pe harta vietii si ti se vor deschide noi usi.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!