14.02.2014

Teste psihometrice - Ken Russell & Philip Carter

Astazi vreau sa va fac o recomandare de carte. Este o carte psihologica foarte bine structurata cu teste aplicative. Ne putem descoperi mai bine cu ajutorul acestor teste. Sunt foarte usor de aplicat, nu necesita neaparat cunostinte in domeniul psihologiei.
Eu am aplicat la facultatea de psihologie fiindca intotdeauna am dorit sa stiu mai multe despre mine si despre oamenii din jurul meu. In carte gasiti teste de pesonalitate: Cata incredere aveti in propria persoana?, Sunteti diplomat sau lipsit de tact?; Sunteti genul care-si asuma riscuri?; Sunteti tipul de conducato sau de subaltern? Cat de agresiv sunteti? si multe altele, cat si un set de teste de aptitudini: Test de vedere spatiala, test de logica, test de abilitate verbala, test de abilitate numerica etc.

Va recomand cu caldura aceasta carte. Daca aveti cartea sau aplicati astfel de teste va felicit, este un mod de a va descoperi mai bine.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!