18.04.2015

Boxe auto: Pentru mai mult sound




Boxe Auto

Nu cred ca exista sofer pe lumea asta caruia sa nu-i placa sa asculte muzica la maxim in  masina. Este o senzatie foarte placuta si greu de descris. Parca o stare de euforie se instaleaza in tot corpul, stare care-ti devine tovaras de drum. Eu sunt pasionat de muzica hip-hop, stiu multe versuri si asta ma ajuta sa ma distrez pe drum. Cum? Imi pun cateva instrumentale pe cd si incep sa fac "rap in the car".
Insa nu e suficient ca masina ta sa fie "bengoasa" si nici muzica pusa pe stick sau cd sa fie modifata pentru a scoate un sunet cat mai puternic, ci ai nevoie de boxe auto puternice care sa-ti scoata sunet de calitate, dar si volum tare pana aproape de-ati "tiui" urechile de la bass.
Imi place ca-n masina mea sa fie party, un fel de club pe doua roti. Daca as fi putut, as fi conectat cateva lasere pe interior si chiar ar fi devenit un club portabil. Membrana boxelor vibreaza cu muzica mea preferata. Cant si dansez pe scaun, fericit si detasat de toate problemele cand sunt la volan. Sunt doar eu, drumul si muzica, acest trio de exceptie.
Aceste boxe le am amplasate pe usi, pe partea de interior si in spatele masinii. Sunetul este propagat in mod egal in toata suprafata masinii iar efectul de sunet este unul 3D. Sonorizarea este perfecta, indiferent de locul pe care-l ocupi in masina.
Fa-ti prietenii invidiosi de sistemul audio pe care-l ai in masina atunci cand iesiti, seara, cu masinile la plimbare. In felul acesta o sa-si doreasca sa se plimbe cu masina ta sau sa-i iei la o plimbare cu mult zgomot. Bum-dum-bsst!

Daca vrei sa te documentezi mai mult pe marginea acestui subiect, te invit sa dai click pe urmatorul link: http://forum.softpedia.com/topic/753427-tips-pentru-cumpararea-unei-boxe-noi-sau-second-hand/
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!