17.04.2015

Telekom si minunata factura de 0.01 lei

Era o dimineata insorita, in data zilei de 17.04.2015 si... Hai, gata cu fotosinteza, am ceva sa va spun.
Am primit un sms de la Telekom de notificare a emiterii facturii pe aceasta luna. SURPRIZA! Am de plata, nu mai mult si nici mai putin de...0.01 lei. Pentru cei care se incurca in zero-uri si virgule, asta inseamna un ban. Am de platit un ban pana pe data de 28.04.2015. Oare, daca depasesc de aceasta data cu plata, imi va fi taiat accesul la internet si telefon fix? Ar fi o nazdravanie zdravana facuta de Telekom daca ar face una ca asta. Chiar sunt nevoit sa o platesc? De ce nu mi se raporteaza pentru urmatoarea factura? Sunt intrebari la care numai Telekom poate raspunde. O sa va tin la curent cu ce se-ntampla in ceea ce priveste factura mea. Pana atunci, va las o captura foto ca dovada.
Precizez ca in Telekom MyAccount este afisata aceeasi suma de plata.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!