18.04.2015

Usi lemn - Cosmarul noptilor albe



Stau ascuns in patura calduroasa, in pat. Este ora 23:30. Mai putin de treizeci de minute pana la miezul noptii. Adorm cu o stare de neliniste in corp de parca ceva rau ar urma sa se intample. Usa din lemn dintre camera mea si hol sta semi-deschisa. Am fobie de spatiile inchise si nu suport ca acea usa sa stea inchisa. Cine ar putea intelege? De multe ori ma opresc in dreptul ei, o privesc, ii admir modelul, o mangai cu mana si remarc suprafata fina, perfect finisata si design-ul foarte placut. Cui i-ar putea fi frica de o usa? Hai sa fim oameni seriosi!
Intr-un final, am adormit, cu gandul la usa care sta semi-deschisa. Am simtit putina racoare in jur care se instala pe sira spinarii. Am privit in jur. Nu era absolut nimeni si nimic. Pasind prin negura intunericului, in fata mea apare o usa din lemn uriasa pe care trebuie sa o deschid. Ajung cu greu la maner si incerc sa trag, insa fara speranta. Aceasta refuza sa se deschida. Intorcandu-ma observ usi lemn stratificat de calitate in jurul meu. Erau opt la numar si se indreptau spre mine. Fugeau cu o viteza de parca ar avea picioare. Luciul pe care acestea il detineau le ajutau sa se deplaseze spre mine cu o viteza uluitoare. Cu greu fac fata sa nu fiu prins in forta balamelor lor insa, intr-un final, incep sa obosesc. Acest lucru ma face sa alerg din ce in ce mai incet si sa fiu prins de o usa care se deschide si ma "inghite", dincolo de stratul de lemn si sticla.
M-am trezit brusc, tresarind din somn, cu inima aproape sarindu-mi din piept la felul cum bate. Am primit la usa care sta semi-deschisa. In sticla acesteia se reflecta o luminita de pe hol. Ma ridic si ma duc sa vad ce e. Era telefonul meu, uitat pe hol iar alarma tocmai imi sunase. E ora 06:35. Trebuie sa ma imbrac sa plec la munca. Privesc la usa din spatele meu si, pe fractiune de secunda, decid sa o inchid. Wow! E pentru prima data cand vad aceasta usa stand inchisa. Arata  bine, arata chiar foarte bine.
Din acel moment mi-a disparut fobia de spatiile inchise. Cred ca a fost un test pe care tocmai l-am trecut cu brio si mi-am infrant temerile. A fost un cosmar ingrozitor, dar a avut un efect benefic asupra mea.
Pe final, vreau sa-ti las cateva sfaturi in ceea ce priveste alegerea usii ideale de exterior. Le gasesti la acest link: http://casa.acasa.ro/amenajarea-casei-44/ce-trebuie-sa-stii-cand-cumperi-usi-de-exterior-164864.html
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!