18.04.2015

Tamplarie lemn Robimex

In articolul de astazi o sa va vorbesc despre o tematica neabordata pana-n prezent si pe care o intalnim la tot pasul. Cei care stau in mediul rural se pot bucura mai mult de masutele si scaunele din lemn plasate in gradina. Da, exact! Articolul de astazi este despre tamplarie lemn stratificat Robimex de calitate.
Eu am locuit in mediul urban timp de cinci ani si nu prea mi-a placut. Mi-a placut intotdeauna la tara, la aer curat, fara prea multa aglomeratie si zgomot. Mi-a placut sa stau in curte, pe un scaun de lemn frumos finisat, la masa, servind un pahar de bere sau vin. In prezent, in gradina pe care o detin, am o masa rotunda din lemn stratificat, destul de mare si sase scaune in jurul acesteia, tot din lemn. De primavara pana toamna, atat eu cat si musafirii pe care-i am, adoram sa stam in gradina si sa stam de vorba la o cafea, admirand peisajul natural din jurul nostru. Lemnul te face sa te simti mai confortabil, iti da o senzatie placuta in tot corpul si asta pentru ca ai senzatia ca...te-ai intors cu fata spre natura. Nu am agreat scaunele "seci" din plastic care se ondulau sub fundul meu.
O masa din lemn reprezinta o structura solida cu perioada indelungata de viata si ofera un grad de siguranta ridicat. Aceasta nu se decoloreaza iar aspectul ei este mult mai placut decat al unei mese din plastic. Scaunele din jur sunt "garnitura", oferind un aspect placut celui/celor care vin in vizita si doresc sa stea la aer curat, in gradina mea.
Lemnul stratificat (in mai multe straturi) ofera un grad de rezistenta mai ridicat iar decolorarea din pricina mediului (soare, ploaie, ninsoare) se face foarte foarte greu, fiind nevoie de multi ani pentru a incepe sa se implementeze acest proces. Acestea au o suprafata frumos finisata si lucioasa. Modelul acesta mai rustic a fost intotdeauna apreciat peste tot, de catre toti oamenii si i-au facut sa se bucure ca ai o bucata din natura pe suprafata locuintei tale. Natura intotdeauna ne-a oferit numai lucruri bune iar oamenii au stiut intotdeauna sa le prelucreze pentru un rezultat final foarte frumos.

Vrei sa-ti construiesc o casa din lemn? Vrei sa stii daca e rentabil in ceea ce priveste costul acesteia? Cele mai bune raspunsuri le aflii de la cei care deja s-au documentat in privinta acestui lucru, tocmai de aceea te invit sa dai click pe urmatorul link: http://forum.hotnews.ro/index.php?showtopic=122
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!