16.04.2015

Policlinica din Alexandria (Teleorman) - Veniti si imbolnaviti-va la noi!!!

Dupa ce am vazut materialul de mai jos realizat de un reporter al televiziunii Media Sud TV Alexandria, am ajuns la concluzia ca ar trebui sa se realizeze un material video in care sa se prezinte toate minusurile acestui judet jalnic numit...TELEORMAN! Cred ca s-ar face un film de lung metraj de o suta de ore. Cred ca am dezvoltat o antipatie fata de judetul asta in care nu se face nimic. Efectiv...nimic!
Mai jos este un video in care este prezentata policlinica din orasul Alexandria, oras in care am locuit timp de cativa ani. Policlinica din Alexandria este lasata sa se darame de ani buni, fara sa se ia vreo masura. Igiena este deplorabila iar cladirea este dotata din plin cu jeg, mizerie, rugina, gauri prin pereti, insecte s.a.m.d. Va vine sa credeti ca oamenii mai vin aici si cauta sanatatea? Ar trebui sa se creeze un motto: "Policlinica Alexandria: Veniti si imbolnaviti-va la noi!". Judet de toata jena! De naiba caut aici? Nu puteam sa ma nasc in orice alt judet din Romania? Priviti si voi clipul:


(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/ro_RO/sdk.js#xfbml=1&version=v2.3"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));




Policlinica din Alexandria in anul de gratie 2015!
Posted by Media Sud TV on 16 Aprilie 2015





Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!