30.01.2015

Dansul - Intre pasiune si job

Dansul este o arta prin intermediul careia putem exprima o multime de emotii si sentimente. Sa dansezi cu cineva inseamna sa comunici cu corpul partenerului tau fara sa scoti doua cuvinte pe gura, sa va sincronizati si sa fiti o pereche. E o forma de arta si necesita multa munca si exercitiu, dar rezultatul final este spectaculos. La toate aceste lucruri se mai adauga si pasiunea pe care partenerii o pun in executia pasilor si costumele speciale. Sa fii dansator, inseamna sa fii artist. Daca faci asta de mult timp si esti talentat, pasiunea se poate transforma in job. Doar ca jobul de vis exista doar daca pui pasiune in ceea ce faci. Deci, sa-nteleg ca dansul va ramane intotdeauna o pasiune, chiar daca va deveni si job pe viitor.
Intotdeauna mi-am dorit sa stiu sa dansez, dar nu am avut oportunitatea fiindca in zona in care stau nu exista nici-o scoala de dans. Daca pe viitor, la copii mei se vor transmite aceeasi dorinta pe care am avut-o si eu, o sa fac tot posibilul sa-i dau la o scoala de dans pentru a-si urma visul. Nici pentru mine nu este timpul pierdut. Am doar 21 de ani si multa initiativa in fata. Am planuri de a ma muta in Bucuresti incepand cu anul urmator, deci posibilitate de a incepe un curs de dans. Daca as avea codita, as da din ea la cat de entuziasmat sunt. Eu ador dansurile in cuplu si abia astept sa am o partenera cu care sa exersam coregrafii si sa reusim sa facem spectacol impreuna pentru cei care ne privesc. Atunci cand sunt doua persoane care danseaza, emotiile si mesajul dansului se transmite mult mai bine, totul devine mai romantic si impreuna se formeaza o echipa, un cuplu pentru momentul dansului. Daca esti pasionat de dans, incearca step by step dance Bucuresti si devino un dansator, urmandu-ti visul. Trebuie sa ai pasiune si motivatie pentru a continua. La inceput este putin mai greu, asta pana te vei familiariza cu pasii si cu cativa termeni din dans pe care-i vei auzi ca si comanda de executie a acestora de la coregraf. Pe urma, iti vei intra in ritm si vei fi dornic sa inveti cat mai multe intr-un timp cat mai scurt cu putinta. Asta se intampla de fiecare data cand faci ceva ce-ti place si in care pui suflet. Danseaza! Numai asa vei comunica cu cei din jur prin intermediul corpului tau si a miscarilor.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!