22.01.2015

Cum a decurs iarna ta?

Nu stiu cum a fost iarna voastra, dar a mea a fost tare friguroasa. Eu sunt o persoana careia ii este frig tot timpul. Pe timpul verii, cand sunt temperaturile acelea extreme de 42 de grade, eu n-am nici-un stres si circul peste tot fara probleme, insa iarna sunt cel mai imbracat...ma-nbrac ca Yetti. Mai inca putin si ma vezi cu doua geci de iarna pe mine. In fine...oricum sunt cel mai imbracat fata de toti cunoscutii mei.
Mergand pe strada, vad lumea infofolita care cum poate, cu fulare pe la gat, cu pantaloni grosi, doamnele cu salopete de dama pe ele si cu cojoace de piele, frigul punandu-ne in postura de a ne imbraca cat mai gros pentru a nu raci. Bineinteles, ca mai exista si exceptii. Mai vezi in stanga si-n dreapta cate un adolescent de liceu cu capul gol si imbracat destul de subtire pentru anotimpul acesta. "Fudulia e cucoana mare", dar ce mai conteaza frigul cand arati bine, nu? Tepii aceia din cap cred ca stau singuri ridicati din pricina frigului, fara sa mai fie nevoie de gel sau fixativ. Revenind la discutia despre hainele de iarna, este foarte important sa ne imbracam in mai multe straturi, adica sa punem haine de la subtiri pana la groase pe noi si nu aruncam direct un palton peste o bluza si gata fiindca atunci cand suntem nevoiti sa dam paltonul jos, ori ne este prea frig in bluza si suntem nevoiti sa-l punem inapoi pe noi iar atunci se intampla inevitabilul de a ne fi prea cald.
Trecand pe langa un magazin cu articole sportive, mama unui copil vorbea cu acesta despre cumpararea unui costum de ski pentru copii. Apreciez parintii care se gandesc ca odraslele lor au nevoie sa faca sport indiferent de anotimp. In fond, iarna este un anotimp frumos in care putem face ce dori daca stim sa ne imbracam adecvat.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!