16.01.2015

Mai avem putin si avem 3D in...cuverturi

Cuvertura de pat s-a revolutionat o data cu tehnologia. Dupa aparitia filmelor 3D, jocurilor pe calculator 3D, acum au aparut cuverturi de pat 3D. Intrebarea mea este urmatoarea: Cuvertura mea de pat e 1D sau 2D? Intreb fiindca eu nu prea le am cu...dimensiunile astea. 


Redevenind baiat serios, aceasta este o revolutionare a cuverturilor de pat si a felului in care dormim si felul cum le privim atunci cand dormim. Avand un colt de natura pe cuverturile noastre, efectul 3D ne ofera spectacolul vizual de a ne determina sa credem ca acel colt de natura chiar exista si se afla cu noi in dormitor. Poate unii dintre voi se-ntreaba ce pret ridicat poate avea o astfel de cuvertura 3D. Atunci tineti-va bine de calorifere, paturi si birouri fiindca va spun ca preturile sunt foarte accesibile si pe masura buzunarelor tuturor romanilor. In plus de asta, pana la sfarsitul acestei luni, beneficiati de promotia 1+1 gratis in cazul in care comandati lenjerii de pat sau cuverturi. Mai pe intelesul tuturor, comandati o cuvertura iar pe a doua o primiti gratis la comanda dvs. Gandindu-ne la viitor si la ceea ce ne asteapta, imi imaginez ca vom avea cuverturi 4D sau 5D peste cativa ani. Mi se pare atat de interesant si de atractiv fiindca eu m-am lasat sedus de frumusetea acestora.
Se spune ca omul din experienta invata si descoperind lucruri noi si simtindu-te atras de ele, vei recomanda si altora. Asta s-a intamplat cu mine si cuverturile de pat 3D, fiindca m-a adus in ultimul pas, acela de a recomanda si altora sa cumpere. Cum eu sunt foarte sceptic la inceput, acestea au reusit de la prima impresie sa dea cu scepticismul meu la pamant si sa-mi spun: "Vreau!". Ca si cum totul nu ar fi fost de ajuns, oferta de 1+1 gratis a fost precum cireasa de pe tort, strigand parca dupa noi: "Cumpara-ne! Pentru nopti mai linistite alaturi de noi."
Acestea fiind spuse, imi arat admiratia si respectul fata de cei care au conceput acest tip de cuverturi (sunt niste genii) si recomand tuturor sa cumpere pentru a avea dormitorul inedit. Poti privi acest lucru ca pe o provocare sa iesi din monotonie si daca te grabesti putin, prinzi oferta 1+1 gratis.

Se spune ca daca-ti pui cartea de mate sub perna am sa visez matematica, eu daca am sub cap o lenjerie de pat 3D, o sa visez 3D?
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!