24.01.2015

Draga, hai ca...VIN!

O noapte rece si ploioasa. Aerul conditionat de la masina baga caldura incat m-a facut sa deschid doi nasturi de la camasa. Asa imi place mie. Pe scaunul din dreapta sta relaxata o sticla de vin roze, asa cum ii place ei. Pentru asta ma iubeste si m-a iubit mereu. Am stiut cum sa ma comport cu ea, sa-i ofer ceea ce-i place si ceea ce are nevoie: atentie, iubire si vinul care-i place cel mai mult. Nu este singurul vin care-i place, ii mai place un anume fel de vin spumant pe care-l savureaza in fiecare seara de duminica, facand un ritual din asta. Imi plac si mie foarte mult si le savuram impreuna, dar eu am alte gusturi. Eu as da iama printre vinuri frantuzesti, fiindca le consider supreme. Acestea au un gust si o aroma diferita...in sensul bun. Sunt mai speciale si consider ca acestea merg oricand si oriunde, indiferent de ocazie.
Gandurile imi sunt intrerupte de telefonul care incepe sa bazaie in buzunarul de la sacou. Il scot cu atentie si vad un mesaj de la ea: "Mai ai mult pana ajungi? Sper ca ai luat tot ce trebuie...". Nu-i raspund, fiindca mai am foarte putin si ajung. Da, am luat tot ce trebuie, imi spun in gand si privesc ceasul care indica ca am intarziat deja cinci minute. Intotdeauna nu m-am impacat cu timpul si mereu o deranjeaza acest lucru, dar fiecare sticla de vin adusa la intalnire, o impaca. Asez telefonul in buzunar si privesc parbrizul care se lasa udat de stropii mari de ploaie. Acest lucru ma face sa ma gandesc la momentul cand voi turna vinul in pahare iar papilele mele gustative vor da o petrecere la contactul cu vinul dulce si aromat, in cinstea iubirii noastre. Masina s-a oprit in fata casei ei parca incontrolabil, incercand sa-mi spuna: "Am ajuns!". Iau sticla de vin cu mine si ies din masina, gandindu-ma la urmatoarele momente pe care le vom petrece impreuna...
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!