27.01.2015

Aventura cartelelor micro-sim la Telekom Romania

Cei care ma stiu si-mi urmaresc activitatea pe acest blog, stiu ca eu am un numar de orange de 7-8 ani si nu prea stiu cum sta treaba cu celelalte retele. Am zis ca am nevoie de o cartela Telekom cu numar
de care sa ma folosesc, avand un telefon dual-sim care imi permite sa tin ambele numere active. Am cautat pe internet centre Telekom in Bucuresti. Doar trei! Cred ca nu stiti ce inseamna "doar trei" intr-o capitala iar ca pozitionare, erau foarte departe. Mi-am zis ca nu e nevoie sa umblu tot Bucurestiul dupa un centru Telekom ci este suficient sa ajung la un punct Germanos din Bucuresti. Pentru cei care nu stiu, Germanos "se lauda" ca este partener Telekom Romania. Punctul de lucru Germanos care mi-a iesit in cale a fost in Cora Alexandriei, zona Rahova. Mi-am zis: "In sfarsit imi cumpar o cartela", de parca ar fi o raritate asa ceva. Ceea ce a urmat sa se intample e comedie curata. Intru si doua domnisoare dragute ma intampina. Trecand peste formele de salut, discutia s-a rezumat la:

- Doresc o cartela Telekom cu numar. Micro-sim doresc cartela.
R: - Nu avem!
- Ce nu aveti? Cartele micro-sim sau cartele cu numar?
R: - Nici una, nici alta!

Va las pe voi sa trageti concluzia. In ziua respectiva am renuntat la ideea de a cumpara o cartela. Oricum mi s-a penibil sa nu ai o cartela cu numar. Mai penibil, cand auzi de micro-sim sa salti din umeri. E ceva prea necunoscut? Ha!
Ironia: Seara am gasit cartele micro-sim in comuna in care locuiesc, cu numar. Multumesc, Germanos si Telekom Romania. Sunt sarcastic...
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!