30.01.2015

Tu cu ce parfum te dai?

Astazi mi-a venit ideea geniala de a vorbi despre parfumuri. De ce tocmai parfumuri? Fiindca este un subiect destul de normal despre care putem vorbi cu totii si un subiect pe care nu l-am abordat in cele o mie si ceva de articole scrise pana-n prezent pe blog.
Eu iubesc parfumurile si sunt de parere ca orice persoana trebuie sa miroasa bine. Atunci cand stau langa o persoana care miroase bine, nasul meu incepe sa miroasa si sa "admire" mireasma parfumului. Imi plac aromele moi, cele tari si tipatoare (metaforic vorbind), nu mi se par in regula. Mi se pare in regula ca atunci cand te pup sa mirosi frumos, dar nu sunt de acord sa duhnesti a parfum de parca ti l-ai dat pe tot o data si mirosi de la un kilometru.
Fiecare avem parfumul nostru fidel cu care ne dam si care ne place intotdeauna, dar uneori simtim nevoia de a evada din monotonie si sa mai schimbam cate ceva, de la haine si look pana la parfum. Eu recomand parfumurile care miros a fructe, in special cel de portocala. Mi se pare genial, dar e doar punctul meu de vedere. Poti incerca parfumuri ieftine de la pandeara.ro, locul preferat al barbatilor si-al femeilor in materie de parfumuri. E un colt de paradis in care ne refugiem si noi din cand in cand, comandand cate un parfum sau doua de firma care ne fac cu ochiul. Aceste parfumuri au un efect indelungat, asigurandu-ne pe o perioada de peste 24 de ore de efectul acestora. Ideale pentru iesirea in oras, pentru intalnirile de afaceri si orice alta ocazie speciala din viata noastra sau chiar si-n viata cotidiana de zi cu zi.
In casa am cinci parfumuri pe care le folosesc. In fiecare zi ma dau cu un altul, alese random, pentru ca simt nevoia de a mirosi in fiecare zi diferit. Am o colega de munca in dreapta mea care adora parfumurile pe care le folosesc si m-a rugat sa-i notez pe o foaie ce parfumuri am sa i le cumpere cadou sotului ei. Acestea sunt alese cu grija si atentie, avand ca target orice moment prevazut si neprevazut din viata mea. Pretul acestora nu a fost deloc prea ridicat. Defapt, pretul oricarui parfum nu este prea ridicat, fiind accesibile tuturor.
Unii dintre voi, din pricina preturilor, ajung sa fie victimele unor persoane care vand la colt de strada parfumuri "originale", care sunt defapt niste chinezarii ieftine a carei aroma nu persista nici macar doua ore. Nu te zgarci la 10 lei cand poti avea un parfum de calitate de care sa te bucuri tu cat si cei din jurul tau si sa fii intrebat din stanga si din dreapta de unde il ai, cat costa si de unde il pot cumpara si ei. Cumpara parfumuri de calitate si sigure la un pret decent, dand click pe link-ul de mai sus, din cadrul articolului.

Tu cat de bine vrei sa mirosi? Nu-mi raspunde la aceasta intrebare fiindca e retorica. Raspunsul e: Depinde cu ce parfum te dai.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!