25.01.2015

Duminica dimineata la raionul cu jucarii?

Ce e cel mai nasol duminica dimineata? Sa fii trezit pana-n ziua de sotie pe motiv ca vrea sa mergeti la cumparaturi. M-am trezit cu greu din pat printre murmur si suspine, privind in urma patul care tanjeste dupa mine. Mi-a spus ca trebuie sa luam ceva jucarii si pentru copil pentru ca a reusit sa strice din ele. Am saltat din umeri si am urmat-o. A inceput sa-mi arate, in stanga si-n dreapta, jucarii pentru copilul nostru. Eu stiu ca baieteii sunt innebuniti dupa masinute de jucarie si jucarii cu super-eroii din desenele animate, dar se pare ca sotia mea stie mai multe decat mine la capitolul acesta. Mi-a zis ca acesta trebuie sa faca si sport si imediat a pus ochii pe un cos de baschet pentru copii. Am fost de acord cu ea, doar ca eu optam mai mult pentru o minge de fotbal, dar am continuat sa privesc la cum se agita ea cand vine vorba de cumparaturi. Cine a spus ca consumul unui femei intr-un magazin este de 200 lei/ora, nu a mintit. In timp ce se uita ea la cine stie ce de-acolo, am zarit imediat Lego Cars. Stiam sigur ca o sa-i placa fiindca am auzit la munca ca toti colegii mei au cumparat copiilor asa ceva si au fost mega entuziasmati. Am vazut publicitate si pe la televizor. I-am zis ca asta trebuie sa luam...de asta trebuie sa se bucure copilul nostru. S-a uitat cu atentie si a zambit, spunandu-mi ca e o idee buna. Meh, uite ca am reusit sa cumpar si eu ceva cum trebuie, chiar daca nu ma pricep. Sincer, priveam la jucarii cu un zambet larg pe fata si curios de reactia baietelului nostru cand o sa le vada. Nu ne-am oprit aici cu cumparaturile, dar nu are rost sa intocmesc o lista cu ce am luat fiindca mi-ar lua foarte mult timp. Intr-un final, au ajuns si jucariile in fata ochisorilor celui mic si a inceput sa topaie prin casa de bucurie, sa rada si apoi a venit la noi si ne-a pupat. Ulterior, s-a refugiat in camera lui cu ele si s-a jucat toata ziua. Pentru un moment, cred ca am devenit super eroul acela din desene animate pentru copilul nostru iar asta ma bucura.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!