28.02.2013

Cadouri Selecte din magazine feng shui

Anul acesta este anul sarpelui de apa, conform horoscopului chinezesc. Am o buna prietena care este pasionata de cultura japoneza, de feng-shui, China, Japonia etc.,pe scurt, este pasionata de tot felul de lucruri si obiecte ce provin din cele doua locuri.
In fiecare an, ea isi cumpara cate un simbol al anului chinezesc, dar in acest an, din diferite probleme nu a reusit sa isi cumpere ceva care sa semnifice noul an chinezesc, asa ca m-am gandit sa-i cumpar eu si sa-i ofer un cadou.
Am intrat pe net cautand magazine feng shui si am gasit exact ce doream.
 Dupa cum vedeti, este un sarpe auriu care sta pe un pat cu monede de aur, el simbolizand pasiunea, romantismul si frumusetea.
Mie imi place foarte mult si cred ca este un cadou ideal, mai ales cand stiu ca asta isi doreste.
Imi amintesc si astazi ziua cand am cunoscut-o si am pasit pentru prima data in locuinta ei, totul era de poveste, numai lucruri din cultura japoneza iar aerul era unul foarte primitor.Acum o inteleg de ce este indragostita, realmente, de aceste lucruri.
Iar pe ea nu am vazut-o niciodata trista sau suparata, oare aceste lucruri sunt de "vina"? Desigur, ca nu-i doresc niciodata sa fie suparata sau trista, ci ii doresc sa ramana in continuare aceeasi persoana cu zambetul pe buze la orice ora din zi sau din noapte.
Share:

Un comentariu:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!