05.02.2013

Despre pagerank



Acum 24 de ore, google a facut un update la pagerank. Blogurile VIZIUNI DIN VIATA si POEZII DESPRE POEZII au ramas la acelasi pagerank.
Blogul GANDURI RATACITE, deschis impreuna cu Dudus si crescut impreuna cu alti bloggeri care ni s-au alaturat, a primit page rank 1. -inainte avea page rank 0.
Blogul Doua vieti, un blog, deschis impreuna cu Stefania, acum putin timp in urma, a primit page rank 2. O crestere brusca de 2 nivele pe care ni l-a oferit google - inainte avea 0.

Ma bucur ca google ne-a rasplatit munca prin acest avans in motoarele de cautare. Cu cat page rank-ul este mai mare, cu atat suntem mai bine listati in motoarele de cautare, deci...mai multi oameni care ne acceseaza blogurile.



Dar trecand peste aceasta "stire", ceva timp in urma, m-am confruntat cu o problema: nu mai aveam inspiratie pentru poezii, sa scriu versuri, dar aveam o "pofta nebuna" sa scriu articole si nu lipseau ideile.
Acum... nu mai am idei pentru articole, si tot ce scriu imi vine-n versuri. Doar eu am dilema asta?

Asa ca daca aveti idei pentru articole sau vreti sa-mi aflati parerea fata de un subiect anume, va rog lasati-mi propunerile intr-un comm.
Share:

3 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!