08.02.2013

Cadouri de Valentine's Day




Abia aştept de Valentine's Day,
Să-ţi ofer o pereche de cercei,
Şi alte câteva cadouri în dar,
Iubindu-te iar şi iar.

Mi-ai apărut în viaţă ca o minune
Mă săruţi cu zâmbetul pe buze,
Reprezinţi totul pentru mine,
Mă faci cel mai fericit din lume.

Şi prin această ocazie,
Stabilind această relaţie,
De la SilverZone.ro îmi doresc
Bijuterii din argint să-ţi dăruiesc.

Iar cum ei îsi doresc,
Iubirea să o împlinesc,
Îmi vor oferii în dar
Ceea ce doresc să am.

Cum primăvara mi-aduce ghiocei
Voi mi-aduce-ţi un câştig din trei,
Iar cei ce doresc cadouri pentru iubite si iubiţi
SilverZone se află aici.



Acum, vreau să vă arăt şi vouă ceea ce doresc să primesc de la SilverZone pentru a face cadou iubitei mele:



 Cerceii sunt din argint, sunt simplii dar în acelaşi timp, minunaţi. Îi plac păsările, gen: lebede, pescăruşi, porumbei etc. iar daca voi reuşi să primesc aceşti cercei, îi voi oferii cadou iubitei mele, care sunt sigur că se va bucura enorm când o să-i vadă.

Pe langa aceşti cercei, m-am gândit să-i ofer şi o brătară din argint cu pandantiv inimioara, gravat cu "LOVE YOU". 
Sunt sigur că se va asorta de minune împreună cu cerceii iar mesajul gravat pe pandantivul inimioară simbolizează iubirea noastră.
Să vă arăt si bratara din argint:

Iar acest cuplu ar fi şi mai fericit dacă m-aş număra printre câştigători.  
   
Vă recomand cu caldură să cumpăraţi cadouri iubitei/iubitului de la magazinul online de bijuterii SilverZone, deoarece este un magazin care pune accent pe calitate, încredere şi seriozitate.
La SilverZone găsiţi cele mai bune produse, la cele mai bune preţuri.


*Articol pentru concurs

  
Share:

3 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!