06.02.2013

Hai la dans...

Intotdeauna mi-a placut dansul si i-am apreciat pe toti dansatorii profesionisti. Dansul este un mod de exprimare si eliberare a sentimentelor, fara sa folosim cuvinte.
De fiecare data priveam la televizor la diferite spectacole de dans cu ochii mari cat cepele, eram atent la pasii de dans facuti de dansatori si imi placea tare mult. 
Intotdeauna m-a atras dansul, dar niciodata nu am avut ocazia sa-l practic, insa daca ma gandesc mai bine, nu cred ca este prea tarziu.
Scoala de dans LATINO TIME
va sta la dispozitie daca vreti sa luati cursuri de dans: Salsa, Rumba, Cha-Cha-Cha, Samba si multe altele.
Cursurile sunt destinate copiilor dar si adultilor clasate pe grade de dificultate si cunoastere.

Candva am fost la o petrecere (aniversare) a unui prieten care frecventeaza cursurile de dans si in mijlocul apartamentului a facut un vals impreuna cu o buna prietena, si ea tot eleva la o scoala de dans. Dupa ce am eliberat zona si am creat spatiul necesar pentru dans, a inceput spectacolul. Sincronizarile erau perfecte iar dansul lor a fost plin de iubire. A fost momentul in care m-am indragostit, realmente, de dans.
Imi place sa dansez si chiar daca nu fac sincronizarile perfecte si nu fac toti pasii necesari, macar incerc sa copiez de la televizor cateva coregrafii.




Scoala de dans LATINO TIME dispune de cele mai frumoase si de cele mai bune conditii cand vine vorba de salile de dans. Ei pun baza pe incredere si perfectiunie in ceea ce fac, dispunand de cei mai buni instructori de dans medaliati la diferite concursuri nationale si internationale.
Latino Time vine in sprijinul celor ce nu au timp sa frecventeze cursul de dans si al celor ce nu dispun de cluburi de dans infiintate in localitatile de resedinta cu lectii de dans pe DVD.

Asa ca daca sunteti pasionati de dans si aveti dorinta de invatare, atunci cea mai buna alegere pe care o puteti face este scoala de dans LATINO TIME.


Advertorial
Share:

Un comentariu:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!