08.02.2013

Cadou de 8 martie

O dată cu venirea frumuseţii
Se sarbătoreşte perfecţiunea feminităţii,
În fiecare lună de martie pe data de 8
Oferim simbolic, cadouri, femeilor ce aproape ne-au fost.

Mamă, soră sau iubită
Merită sa fie fericită,
Un cadou să le oferim
Să afle că le iubim.

Iar cum data de 8 martie se apropie, trebuie să iau repede o decizie în privinţa cadourilor. Am două femei speciale în viaţa mea pe care le iubesc enorm şi merită tot ce este mai bun: mama şi iubita mea. Iar atunci când mă gândesc la cuvântul "cadou" , mă întreb ce şi-ar dori ele să primească.
Ştiu că iubitei mele îi plac foarte mult cerceii şi tot ce cuprinde inimioare, aşa că m-am uitat pe site-ul belatriz.ro, un magazin online de bijuterii şi am găsit exact cadoul perfect.
O pereche de cercei din argint cu pietre zirconiu negre, în formă de inimă. Să vă arăt despre ce vorbesc:

Sunt minunaţi cerceii, sunt cu inimioare, deci cred cu tărie că-i va place foarte mult iubitei mele şi abia aştept să o văd purtând aceşti cercei minunaţi.
Am ales cu inimioare fiindca ei îi plac foarte mult bijuteriile care cuprind inimioare şi pentru faptul că simbolizează iubirea dintre noi.

Iar mamei mele, m-am gândit să-i ofer un inel din argint foarte frumos fiindcă ea este cea mai specială femeie din viaţa mea, care m-a crescut, m-a iubit, m-a educat şi m-a făcut să devin "eu" cel din prezent. Nu exista modalitaţi de mulţumire pentru tot ceea ce a făcut pentru mine dar prin acest cadou doresc să semnific iubirea pentru ea şi mulţumirea pentru tot ce a făcut şi pentru educaţia oferită. Vă arăt şi inelul despre care vorbesc:
Sunt sigur că o sa-i placă şi o să-l poarte cu plăcere, fiindcă este mama mea, ştiu ce îi place şi acesta este un mic cadou semnificativ fiindcă nimic din lumea aceasta nu este mai presus decât iubirea.

Şi doresc să mulţumesc magazinului de bijuterii belatriz.ro pentru încrederea acordată şi pentru faptul că puneţi baza pe calitate şi seriozitate.


*Articol scris pentru concurs
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!