22.02.2013

Roata vietii

Sigur vrei sa ma schimbi? Faci mare greseala...



Draga viata...

Nu-mi pasa daca te pui in calea mea chiar daca esti parte din mine sau mai bine spus, eu fac parte din tine... fiindca calc in picioare tot ce-mi sta in cale.
Nu plang si nu-mi pare rau ca ma tradezi mai des decat imi esti prietena, am aflat ca si viata este uneori mai murdara decat unii oameni pe care ii intalnesc.
Degeaba incerci sa imi arati mai multe lucruri rele decat bune, privesc doar ce vreau si ma postez in pozitie de lider, decizand ce accept in viata mea si ce nu.
Nu ma intereseaza pe ce legi este fondata viata, deoarece viata mea este fondata pe propriile legi.
Degeaba ma ingenuchezi si ma pui in postura celor mai urate momente fiindca niciodata nu o sa-ti cer indurare.
Si niciodata sa nu mai faci greseala de a spera ca-mi vei schimba crezarea. Intotdeauna am crezut, cred si voi crede in Dumnezeu, chiar daca incerci destul de des sa-mi negi asta.

P.S.:  Astazi, viata mi-a aratat adancul prapastiei pentru ca maine sa fiu pregatit sa urc pe culmile succesului.

Share:

8 comentarii:

  1. Frumos . Sa-ti pastrezi credinta , e cea mai importanta . <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Probabil tot ceea ce patim in viata sunt teste.. eu iau mereu intamplarile si persoanele care mi-au creat neplaceri ca si lectii de viata si incerc sa ma gandesc la ce m-au invatat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador articolele tale care ne fac să ne simţim mai optimişti şi mai încrezători! S-a întâmplat ca pe acesta să îl citesc ieri, într-un moment în care aveam foarte mare nevoie de o încurajare, şi m-a ajutat să îmi revin şi să o iau de la capăt. Felicitări pentru tot ceea ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu le iau pe majoritatea ca fiind lectii de viata, dar unele intamplari chiar nu le pot considera lectii de viata fiindca nu am ce lucruri bune sa invat. Le pot considera lectii doar daca vreau sa invat lucruri rele, ceea ce refuz sa fac.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur tare mult ca ti-a placut si ca te-am putut ajuta. Iti doresc sa ai parte numai de bine, sa treci peste cele intamplate cat mai rapid si Dumnezeu sa te ajute. :*

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!