26.02.2013

Sa mai radem pe baza cuvintelor cheie...

Anumite cuvinte cheie genereaza trafic pe blogul meu. Pentru cei care nu stiu ce sunt cuvintele cheie, tin sa va explic.
Daca eu am un articol scris despre "violenta in scoala" iar cineva scrie pe google: "violenta in scoala" atunci, google-ul listeaza blogul meu printre primele cautari si astfel, persoana respectiva poate ajunge pe acest blog.

A trecut mult timp de cand nu v-am mai aratat ce cauta romanul pe google si ajunge pe aceasta pagina, asa ca m-am decis ca acum este timpul sa va arat:


1.cadouri de 8 martie:Si... ai gasit cadourile necesare pe blogul meu?
2.valori morale: Multi mi-au multumit ca i-am ajutat la tema de la limba romana cu acest articol. Vad ca de 1 an de zile, aceste cuvinte cheie au cele mai multe accesari. Sper sa luati toti 10! Sper ca nu s-a intamplat sa copieze 2 colegi de clasa aceleasi lucruri de pe blog fiindca altfel, vreau sa-mi spuneti si mie fata profesoarei voastre atunci cand ati citit.
3.sex la scola:pai...daca numai la asta te gandesti: "sex", automat ca uiti sa scrii. Sau nu stii sa scrii?
4. cum se aseaza planetele: cu grija!
5. pofta de sex: si...vrei sa primesti felicitari de la google?
6. vizuri din viata: nu era cumva "viziuni din viata"? eeeee... detalii
7. nu citesc calti: d-aia esti analfabet!
8. cum caut pe google: Chiar nu comentez aici :))
9. istoria mea: si te asteptai sa ti-o arate google?
10. sunt idiot: ma bucur ca ai ajuns la concluzia asta :))

Sper ca v-au placut si v-au amuzat.
Share:

2 comentarii:

  1. nu stiu sa redau, in semne, acel emoticon "batand din palme...te prinzi tu =D
    Cea mai tare chestie din cate am citit azi, si nu numai...buuun asa ;-))

    RăspundețiȘtergere
  2. "Sunt idiot - mă bucur că ai ajuns la concluzia asta" =)))
    Cuvintele cheie către blogul meu sunt ceva mai normale :))

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!