27.05.2014

Cosulete cu cadouri

Sursa imagine: internet
Stiu ca a trecut Pastele si e prea devreme sa punem sub lupa venirea Craciunului dar niciodata nu este prea tarziu sau prea devreme sa vorbim despre...cadouri. Exact! Minunatele cadouri care ne umplu sufletul de bucurie si creeaza o atmosfera minunata.
Inainte de toate, trebuie sa stim ca aceste cadouri trebuie sa reprezinte doar un simbol al ceea ce simtim pentru persoana respectiva, nu sa ne rezumam la valoarea cadoului (la bani ma refer).

Cadourile nu se dau numai la ziua de nastere a cuiva sau de ziua onomastica. Un cadou se poate face oricand unui prieten, unui coleg, iubitului/iubitei, sotului/sotiei etc. Trebuie sa renuntam la ideea ca trebuie sa existe un eveniment anume pentru a face un cadou. Consider ca acest lucru este mai mult o obligatie. Adica, tot anul nu faci nici-un cadou iar de ziua lui cumperi, ca de...e ziua lui. Nu e obligatie? Ba da!

Cadourile ne umplu casele de Craciun si de Paste. Acele cosuri craciun pline cu dulciuri si bunatati fac ca spiritul acestei sarbatori sa fie magic in sufletele copiilor. Inteleg: Craciun, Craciun dar ce treaba are Pastele?
"Pastele nostru" - stiu cum suna asta - nu include cadouri. Trendul cu iepurasul de Paste care aduce cadouri a fost preluat din State, asa cum am preluat si Valentine's Day.

Consider ca cele mai potrivite cadouri reprezinta acele cosulete pline cu de toate. Eu asa le vad: cadourile ideale. Daca mie mi-ar cumpara cineva un cosulet din acesta cu de toate, as fi mult mai happy decat daca cineva mi-ar cumpara...nu stiu, alte lucruri, gen: tricouri, blugi, incaltaminte...fiindca lucrurile astea mi le cumpar eu si-mi iau eu ce-mi place. Nu e corect asa?

Stiu ca am oferit cadouri sub aceasta forma: cosulete cu de toate si le-am oferit din toata inima. Toti au fost multumiti si incantati de aceste cadouri si am realizat asta dupa reactia lor dar si dupa feedback-ul primit dupa petrecere. In cautarea de lucruri scumpe si cat mai unicate, uitam sa vedem frumosul in aceste lucruri mici de care lumea se bucura.

Tu ce parere ai? Reprezinta cadoul ideal?
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!