19.05.2014

Marea GEANTAreala



As putea spune multe despre gentile de dama...
1. As putea spune ca gentile de dama sunt purtatoare de obiecte mistice, la care numai femeile au acces. Nu de multe ori se-ntampla sa umblii des in geanta unei femei si sa gasesti acolo lucruri total straine pentru noi, sexul masculin. Daca te vede, urmeaza o cearta si-ti tine morala ca "Nu e frumos sa umblii in geanta unei femei". Clar se ascund lucruri ilegale sau lucruri pe care doar femeile le vad.
2. Intotdeauna, in geanta unei femei este dezordine. Nu o spun eu, ci iubita mea. De fiecare data cand cauta ceva in geanta, ii ia macar cinci minute sa gaseasca.
3. Geanta este o arma! Ultima data mi-am incasat o geanta in cap datorita faptului ca am ajutat-o pe o domnisoara. Eram in oras, iarna care a trecut, pe trotuar...multa gheata... Treceam cu castile in urechi iar in stanga mea o domnisoara care scotocea prin geanta. Deodata, a alunecat si era sa cada. Am fost pe faza si am prins-o...insa in repezeala asta, involuntar, o mana a ajuns pe sanul ei. Atat i-a trebuit...am vazut stele verzi! Cred ca acea geanta continea caramizi sau ceva bucati de BCA. In momentul in care acea geanta a facut impact cu capul meu, s-a produs o distorsiune temporala a materialului din care a fost fabricata geanta si a materialului din care a fost fabricat capul meu si a rezultat un cucui de toata frumusetea. Sau...mai bine spus: Cred ca domnisoara nu avea smartphone in geanta, ci mai probabil, un Nokia 3310.
4. Geanta reprezinta un alt univers devenit capcana. Aceasta idee vine in contradictie primei idei, atunci cand iubita te trimite sa cauti ceva in geanta si desfaci unu, doua, cinci, zece buzunare si nu gasesti iar apoi vine ea si spune: "Nu esti in stare sa cauti...sa faci, sa dregi". Deschide un buzunar si ia cheile de-acolo. Oare cum a facut? Si de ce atunci cand trebuie, cauta minute intregi pana gaseste ceva? Femeile, nu le-am inteles niciodata.
Shopping-ul s-a schimbat, dom'ne odata cu tehnologia. Acum isi comanda lumea genti online cu un singur click si o au la usa.
5. Geanta pedepseste barbatii care sunt magari. Nu ma crezi? Incearca sa mergi pe drum si cand trece pe langa tine o domnisoara, pune-i mana pe fund. Rezultatul te las sa mi-l spui tu...
6. Geanta te pedepseste daca intarzii noaptea. Vino la 2 dimineata acasa iar in loc de facalet, un par sau o coada de matura, vei gasi atarnata langa usa o geanta care va servi cocoasei tale una bucata lovitura. Uneori, acest lucru se intampla in mod repetitiv. De ce? Pentru ca geanta este intotdeauna la indemana unei femei.

Femeile sunt periculoase cand au geanta pe umar. Aveti grija!
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!