07.05.2014

Cu cine votam? Mergem la vot?

Nu am tinut si nu voi tine niciodata cu nimeni din sistemul politic. Niciodata nu ma voi include in asa ceva...
E DEMOCRATIE! Sunt revoltat ca nu am cu cine sa votez. Nici nu votez... Nu am de gand sa ma duc sa votez pe nimeni. Cine spune ca este datoria noastra, trebuie sa stie ca nu e datoria mea sa-mi aleg felul cum doresc sa ma chinui in aceasta tara. Consider ca Romania inca nu are oameni politici capabili sa faca ceva pentru tara asta iar din punctul acesta de vedere, subliniez clar: Nu ma duc la vot!

Consider ca toti care vor veni la putere vor trage pentru ei, se vor certa intre ei si tot ceea ce se-ntampla in prezent va fi si peste 20-30-50 de ani in Romania. Deci, pentru ce sa merg la vot? Pentru binele lor? Niciodata!
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!