30.06.2014

Bebelusul si-a luat...tricicleta




Sursa poza: smart-baby.ro

E zi de vara iar mama spune ca e vremea sa iesim afara. Ce-mi trebuie mie mai mult? Stai, la ce ma refer?
Mama mi-a cumparat o tricicleta noua de pe smart-baby.ro cu care sa fac ravagii in cartier. In timp ce ceilalti bebelusi se tarasc pe jos sau se joaca cu papusi si masinute, eu o ard smechereste intr-o tricicleta. Abia astept sa vad ce fete o sa faca bebelusele cand o sa apar de dupa colt intr-o tricicleta asa moderna, li se vor topi acadelele dupa mine.
Mi-am aranjat scutecul cum trebuie, am luat bluza cu Bugs Banny pe el si tricicleta la purtator. De-ndata ce cobor o sa ma pun sa o pedalez. O iau inaintea mamei in fata pentru ca bebelusele sa-si faca o impresie cat mai buna despre mine. Sa vezi aici cum se cucereste.
Si-am aparut asa de dupa colt, pedaland parca in slow motion, sticla de suc in cosulet - o Fanta desigur ca doar sunt FANTAstic, nu? Au cazut suzete din gurile bebeluselor si s-au fixat priviri asupra mea. Cred ca o fetita mai emotiva de fel, si-a udat si scutecul. Eeee, asta se intampla cand impresionezi prea mult.

Mama a stiut ce model de tricicleta sa-mi cumpere, una la care sa pedalez usor, care are un fel de umbrar deasupra capului, parca palasolar ii spune, nu stiu, mama stie mai multe...sa nu-mi bata soarele in cap, cu cosulet unde sa-mi tin accesoriile gen: ochelari, telefon mobil, doza de bere....aaa, pardon, vroiam sa spun: biberonul, scutecele si pantalonasii.
Stau cum vreau pe tricicleta pentru ca am scaun reglabil si centura de siguranta, asta asa...sa ma simt ca si cum as conduce o masina. Si chiar stau cum vreau pe tricicleta, adica stau confortabil fiindca scaunelul unde stau e tare moale si-mi place.
Sigura, frumoasa si capabila sa atraga priviri. E tricicleta mea.

Daca vrei ca si copilul tau sa se bucure de triciclete sau alte accesorii, atunci Smart-baby.ro si Pishky te invita la concurs, unde poti castiga vouchere cu care poti cumpara accesorii pentru copii.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!