16.06.2014

Vacanta ideala




Sursa poza: internet

A sosit vara iar acest anotimp atrage dupa sine lumea in vacante la mare, munte sau in alte tari. Pentru cei care opteaza pentru o calatorie in strainatate, cu putina atentie in ceea ce aleg, iar aici ma refer la costuri si calitatea serviciilor, pot gasi bilete ieftine de avion si astfel, sa beneficieze de zboruri low cost. Acestia pot cumpara un zboruri low cost cu pretul cu care ar calatori din Bucuresti la Iasi.
De altfel, un bilet avion Timisoara-Milano costa doar 60 Euro. Nu cred ca cineva si-ar fi imaginat ca un bilet avion sa coste atat de putin. Asa sa tot calatoresti, nu?

Cum probabil multi dintre voi si-au facut planuri in ceea ce priveste vacanta de vara, am inceput sa-mi fac si eu dar nu ma duc la mare, nici la munte ci vreau sa ajung intr-o tara pe care o indragesc foarte mult si anume China. In afara de bagajul necesar, acum trebuie sa ma mai ocup de un singur lucru: viza China. In rest, ramane doar sa astept sa termin sesiunea de examene pentru a putea pleca in vacanta ca dupa un an de munca (serviciu) si un an de facultate, merit si eu o vacanta, nu-i asa?

Tu ce planuri de vacanta ai? Te-ai gandit sa-ti petreci vacanta in alta tara? Daca da, unde?
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!