23.06.2014

Evenimente de capitala

Organizarea unui eveniment este destul de costisitoare dar atunci cand evenimentul cuprinde si "dar", atunci investitia se recupereaza. In ceea ce priveste organizarea evenimentelor, trebuie sa luati in considerare ca la restaurante sector 4 din Bucuresti, costurile sunt destul de mari dar si calitatea serviciilor oferite sunt ireprosabile. Conform unui sondaj, in sectorul 4 se afla cele mai multe restaurante, unele dintre ele avand un specific italian sau japonez. Desigur, exista si restaurante botez, adica acele restaurante care ofera chestii speciale petrecerilor de botez. Va tenteaza? Ma refer sa organizati evenimentele, nu la copii dar daca voi vreti si copii, e treaba voastra.

Nu demult am fost la o nunta la un astfel de restaurant din zona si va spun din ceea ce am vazut cu propriul ochi ca luxul e la ordinea zilei, meniul extra bogat si incarcat, oamenii ne-au servit la masa ireprosabil, muzica a fost asigurata tot de ei si a fost muzica de calitate, deci...ce mai?!? DE VIS!

Acum nu stiu ce sa mai zic...Imi vine sa spun ca si eu voi face nunta in Bucuresti si-ntr-un astfel de restaurant doar ca sa ma petrec bine si sa am o seara frumoasa si spectaculoasa din viata mea dar unde-s principiile mele legate de nunta? Eu care ziceam "never" cand venea vorba de asa ceva?
Dar poate nu e nevoie de nunta...nu, chiar! Nu e nevoie. Un botez candva, cand o sa ma decid (cand o sa am peste 30 de ani) sa fac un copil, atunci sigur fac botezul acolo. Pe voi va las sa va bucurati de minunatele colturi de paradis oferite de restaurantele din Bucuresti.

Tu unde doresti sa-ti organizezi evenimentele? (nunta, botez) Crezi ca astfel de restaurante sunt ceea ce-ti doresti pentru cea mai frumoasa zi din viata ta? Astept raspunsurile tale intr-un comentariu...

O seara frumoasa va doresc. Va pup :*
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!